2x jis ten kreivėse neturi, tai kaip tu gauni ant ratų - nelabai suprantu :). 1.5x kreivėj lieka ant ratų 1.3x gal. Ahujenas skirtumas. Ir tai - prie vienodų sūkių. Gi realybėj dyzelio 2krpm - 230NM, benzo 3krpm - 160. Skaičiuok kas ten ratuose gausis :). Kodekai, jomajo, tas konkrečiu atveju benzas iki 100 bėgėjasi 1.3 sekundės greičiau, kam tu čią tą savo briedą stumi? On 17/09/2014 13:54, CodeC wrote: > On 09/17/2014 01:46 PM, Dainiushas wrote: >> to 2x skirtumo NEbūna net ir tam siauram kelių šimtų rpm diapazone. >> kodekai, aš tau rimtai sakau - pohui tie dyzelio niutonmetrai kai kalba >> apie tokias kreives į kokias žiūrim. Nes to piko rimtesniam manevrui > > kokio piko? dyzelis visam diapazone 1000-2000 rpm turi 1.5-2x didesni > torka ANT RATU! ko neuztenka? taip ir sakyk, kad pavaru perjunginet > nemoki ir mazolini 5ta saiba mieste arba spaudi pirma iki redlaino ir > verki kad nevaziuoja. > dyzelis praktiskai nuo laisvu pradeda vaziuot normaliai, kai benzo lauki > kol apsukos sukils. tai va kol lauki, tai su dyzeliu perjunginedamas > pavaras ir nuvaziuoji. to MIESTE ir uztenka. > >> nelabai užtenka ir finale gaunasi taip, kiek turim kilowatų. O aptariamu >> atveju jų turim labai panašiai. Dyzelis tik pojūtį generuoja kad >> vaaaalit kai užpučia turba, o bet tačiau kai reikia ką lenkt, supranti, > > zinai, atsiprasau is anksto, bet tu toks durnas, kad nera zodziu. ziuri > i tas kreives ir NICHUJA nieko nesupranti. > tai apie miesto rezima 1-2-3 tai apie lenkima ir 140kmh. ir vel is > naujo. eik blet persiskaityk visa tryda, poto dar viena pries koki > menesi buvusia apie lenkima, ir daugiau nepisk proto apie asmeniskumus. > >> kad 81kW tai ir yra 81kW :) >