išvada, kad su dyzeliu važinėji 1.5-2.5 diapazone, su benzu - 2-3.5 diapazone. Ir viskas gaunasi panašiai. Žinoma, jei kriterijus neviršyt 2krpm, tada dyzelis laimi be variantų. On 17/09/2014 12:24, Kesha wrote: > Hmmm... > pirmas grafikas - mašina nevalina be didelių apsukų; > antras grafikas - miestui pats tas; > išvada - visiškai skirtingas važiavimas ir pojūtis... > >> tai tu netrolink, o pagalvok ramiai :) >> >> btw, va apmąstymam N42 torko kreivė >> >> http://www.bmw3series.johnavis.com/blog/uploads/img652_t9211u02.gif >> >> M43 bus IMHO labai panašu, tik prie mažesnių apsukų "užlinksta". >> >> va AFN torko krevė >> >> http://www.brick-yard.co.uk/forum/uploads/11012/SSP_194-1-16.jpg >> >> >> Vis dar nesupranti, kaip tu žiauriai eilinį kartą feilini? :) >> >> >> On 17/09/2014 10:27, CodeC wrote: >>> tai as tau irgi bandau paaiskint, kad ant ratu troike netures nei puse >>> to, ka tures pasatas. ir tiek prie aukstu apsuku ir greiciu kazkada >>> veliau igis pranasuma. ir su pasatu jau bus istiesines vaira pasukes i >>> kaire, kai su troike dar tik pradesi uzhti nepajudejes. >>> ir cia dar i tema, kai plesei majka apie lenkima, pavaru metyma ir >>> skirtumus tarp benzo ir dyzelio. dabar jau eilini kart pats sau >>> priestarauji ir panasu kad to net nesupranti. nors turi abi masinas >>> pats. krc, zinai as risu, nes nebeidomu trolint. >>> >>> On 09/17/2014 10:23 AM, Dainiushas wrote: >>>> sakau - pisi tu čia protą ir pats nesupranti dėl ko :). >>>> >>>> juolab, kad giliai pohui kiek torko turės troikė prie 1900rpm - man >>>> įdomu, kiek ji turės torko ant _ratų_ trečia pavara prie 50km/h. Ir jei >>>> paskaičiuosi, pamatysi, kad skaičiai labai panašūs :). >>>> >>>> On 17/09/2014 01:00, CodeC wrote: >>>>> On 2014.09.17 00:34, Dainiushas wrote: > >