nes nu užtenka tų 2krpm, kad su srautu važiuot. Nes pagal tave, tai atrodo, kad į miestą kaip į slalomo trasą važiuoji. Su LybraBLE! :D On 17/09/2014 17:27, CodeC wrote: > On 09/17/2014 04:58 PM, Dainiushas wrote: >> ėė, taigi ką tik aiškinai kaip benze tylu o dyzelyje triukšmas ir >> vibracijos :) > > tai as to ir neneigiu. tik kalbejau ne apie 1.8 troike apsimetusi bmw. > tikiu kad 318 iki 2000rpm vaziuoja labai tyliai palygint su tdi. tik > nevalina. > >> >> 4krpm, jei ką, tam BNW joks dar ne gręžimas. > > tik kazkodel nevirsyji 2000 rpm. siaip sau... > >> >> On 17/09/2014 16:13, CodeC wrote: >>> On 09/17/2014 02:58 PM, Dainiushas wrote: >>>> bbž, prie 140km/h radijos garsint nereikia, kelt balsą kad susikalbėt - >>>> taip pat. Tai skaitau normaliai viskas >>> >>> o kai bandydamas pavyt ramiai vaziuojanti 1.9 tdi nevirsyjanti 2500rpm, >>> grezi uzdujinta 318 iki 4krpm su ekonomija ir garsu irgi viskas ok? >>> susitaupo tie patys 10klt ir atsiperka ir neuzpisa? nematai ir nejauti >>> skirtumo vaziavime? normaliai viskas? ar du kartus tebandei ir nezinai? >>> nes jeigu vaziuoji su tuo 318 iki tu paciu 2500rpm kaip 1.9 tdi tai >>> biski juokingai atrodo tavo pyzdavones ir ziaugciojimai paminejus koki >>> tvingo ar citroena. >>> >>>> >>>> On 17/09/2014 14:47, spakainas wrote: >>>>> O tai pasato irgi girdisi ar ne? Nes bent jau avensio variklio >>>>> užmiesty >>>>> tai negirdžiu visai, padangos užgožia - ties 120kmh lygiai 2000 >>>>> apsukų, >>>>> reiks pažiūrėt kiek prie 150 gaunasi, bet įtariu 3000 neturėtų siekt. >>>>> >>>>> 2014.09.17 12:54, Dainiushas rašė: >>>>>> na ką reiškia nesigirdi. Aišku kažkiek girdisi. Bet tikrai >>>>>> neužpisančiai. >>>> >>> >> >