Tema: Re: Dyzelis ir trumpi atstumai
Autorius: CodeC
Data: 2014-09-17 13:20:11
nu tai kad tu pats nzn apie ka tu.
akcentuoji amziais kazkokias nesamones.
tai kas kad kazkuriam diapazone flat? automatui gal yra prasmes.
manual'e tai pats su rankena ir padarai flat ant ratu. ir kaip matai, 
pas turbodyzeli ant ratu gaunasi iki 2x daugiau nei pas benza.
ir tiketina, kad flat saskaita paaukotas dar didesnis pikas, kuris su 
manual rankena ant ratu turet flat'a dar didesni, nei sitas.
bet ar tau kanors irodysi?

On 09/17/2014 11:31 AM, Dainiushas wrote:
> nžn apie ką jūs čia, bet to paties AFN'o - iki 3krpm torkas ne kažką
> krentą. O tai jau 140km/h penkta pavara. Naujesnių gi, pilna su flat
> torque curve. Kad ir va šitaip
>
> http://blog.autoworld.com.my/wp-content/uploads/2009/07/30-tdi-curve.jpg
>
> On 17/09/2014 11:24, CodeC wrote:
>> On 09/17/2014 11:17 AM, news wrote:
>>> On 2014-09-17 10:57, CodeC wrote:
>>>> toliau sakiau, kad ant lenkimo geriau benzas, nes torkas taip nekrenta
>>>> su apsukom, ir nereik shaibu metyt, nes dyzelis labai greit (salyginai)
>>>> nustoja traukt ir reik shaibas metyt.
>>>
>>> nesigilinu i jusu torko ginca, bet sitoje vietoje is savo patirties
>>> galeciau teigti priesingai. Su dyzeliu jeigu vaziuoju 6 begiu tai ir
>>
>> tai dyzelis dyzeliui nelygus, su kaip kuriais taip gaunasi, su kai
>> kuriais ne. 2.5 tai taip, su 1.9 tai vargas o ne lenkimas.
>> nepataikyt tai pats matai kur ir kaip neimanoma, nuo kokio 1500 iki 2000
>> ir bus didziausias torkas, tai ten ir taikyk. o kad bijai ar tingi
>> shaiba permest tai realybe nuo to nepasikeicia. as kairtais ir su 2.5
>> tdi permetu, ir patikek, efektas tikrai yra ir didelis. bet dazniausiai
>> uztenka ir nepermetant.
>>
>>> lenkiu 6 begiu, jeigu vaziuoju 5 tai ir lenkiu 5. Nieko niekur nereikia
>>> metyti. Jeigu permesciau begi - labai didele tikimybe, kad nepataikyciau
>>> ant torko. Paprastai cruisinant buna kazkur apie ~2k apsuku, o nuo 2k
>>> iki 4k yra didelis rezervas lenkimui.
>>>
>>>
>>>
>>
>