Tema: Re: Dyzelis ir trumpi atstumai
Autorius: CodeC
Data: 2014-09-16 22:54:02
nu nu :) skaicius pateikiai, o ar pamastei bent biski apie juos?
kiek 1.8 tures NM prie 3500?  140? nepataikiau?
uzsimerkes aisku nevairuoju, bet atskirt neturetu buti baisiai sunku, 
tuo labiau kad apskritai variklio garsas ir reakcija i pedala visai kita.
o ir ar e46 320 ne daugiau kw jau buvo? cia toks vaizdas, kad sulyginai 
e46 318 su e36 320, nors ir tokiu atzvilgiu nera ka lygint.

On 2014.09.16 22:45, Dainiushas wrote:
> šiaip tai juokingiausia, kad net neaišku ką čia su kuo lyginam :). Nes
> M10 ir M43TU truputį ne tas pats. Kaip ir E46 nuo E36 skiriasi. O
> Matiz'as, tai jis ir afrikoj Matiz'as
>
> Beje, apie skaičius, E46:
>
> 318i - 180NM@3900rpm, 87kW@5500rpm
> 320i - 190NM@3500rpm, 110kW@5900rpm.
>
> iki 100 - atitinkamai 10.4 ir 9.9s.
>
> nuoširdžiai abejoju, ar sugebėtum atskirt kuris važiuoja o kuris ūžia :)
>
>
>
>>>>
>>>
>>> o tu gali argumentuot kame ten būtent buvo gaidys ir kuo dvilitris taip
>>> gausiai geriau?
>>
>> dvilitris vaziuoja. o tas ne, tik uzia garsiai.
>> jau nekalbu apie 2.5, kas vabse kosmosas su 1.8 lyginant.
>> tarp 2.5 ir 1.8 bmw toks skirtumas, kad 1.8 'bmw' ir 0.8 matiz jo sesely
>> labai panasiam lygyje atrodo. todel man ir nesivercia liezuvis to
>> gaidzio vadint bmw.
>> cia tas pats kad ateit ir ramiu snukiu paklaust, o tai kuom ten ta 1.8
>> troike taip gausiai geriau uz 0.8 matiz i maksima batono vaziuojant ?
>> :))) ar tu jauti kaip nusisneki ?:)
>>
>