nu nu :) skaicius pateikiai, o ar pamastei bent biski apie juos? kiek 1.8 tures NM prie 3500? 140? nepataikiau? uzsimerkes aisku nevairuoju, bet atskirt neturetu buti baisiai sunku, tuo labiau kad apskritai variklio garsas ir reakcija i pedala visai kita. o ir ar e46 320 ne daugiau kw jau buvo? cia toks vaizdas, kad sulyginai e46 318 su e36 320, nors ir tokiu atzvilgiu nera ka lygint. On 2014.09.16 22:45, Dainiushas wrote: > šiaip tai juokingiausia, kad net neaišku ką čia su kuo lyginam :). Nes > M10 ir M43TU truputį ne tas pats. Kaip ir E46 nuo E36 skiriasi. O > Matiz'as, tai jis ir afrikoj Matiz'as > > Beje, apie skaičius, E46: > > 318i - 180NM@3900rpm, 87kW@5500rpm > 320i - 190NM@3500rpm, 110kW@5900rpm. > > iki 100 - atitinkamai 10.4 ir 9.9s. > > nuoširdžiai abejoju, ar sugebėtum atskirt kuris važiuoja o kuris ūžia :) > > > >>>> >>> >>> o tu gali argumentuot kame ten būtent buvo gaidys ir kuo dvilitris taip >>> gausiai geriau? >> >> dvilitris vaziuoja. o tas ne, tik uzia garsiai. >> jau nekalbu apie 2.5, kas vabse kosmosas su 1.8 lyginant. >> tarp 2.5 ir 1.8 bmw toks skirtumas, kad 1.8 'bmw' ir 0.8 matiz jo sesely >> labai panasiam lygyje atrodo. todel man ir nesivercia liezuvis to >> gaidzio vadint bmw. >> cia tas pats kad ateit ir ramiu snukiu paklaust, o tai kuom ten ta 1.8 >> troike taip gausiai geriau uz 0.8 matiz i maksima batono vaziuojant ? >> :))) ar tu jauti kaip nusisneki ?:) >> >