On 2014.09.16 22:08, Dainiushas wrote: > nu tai gal pirmieji D5 buriasi. Opeliai kai kurie jau su siurbliais > nesiburia. siaip tai netikiu. fiziskai tai tas EGR visur padarytas labai panasiai. todel uzaklint turi gautis visur. toliau lieka tik kompas, kuris pas naujesnius tai pastebi ir meta klaida. tai kiek iki shiol esu girdejes, visus kompus tuo klausimu eina isdurti. > > kas link BMW... mano supratimu, apie tuos 6 cilindrus tai kažkoks > pokvailis stereotipas. jei aš su keturiais važiuoju retai matydamas > 3krpm - tai nelabai suprantu ką man duos tie 6. Kita vertus, kaip jau > sakiau - jei cikliniesi ant litrų ir cilindrų skaičiaus, tai nelabai yra > prasmės plėstis, nes automobilis tai tikrai daug daugiau. man tai kartais atrodo, kad tu neesi gyvenime vaziaves su jokia kita masina isskyrus savo tureta silke pasata ir ta troike. nes nu as nesuprantu, kaip galima rasinet tokias nesamones bent karta vaziavus su normaliu, kad ir 2.0 nekalbant apie 2.5 bmw ir "nesuprast" ka tau duos 6 cilindrai... as tai kazkada vaziavau su kompaktu 1.6 ar 1.8 nepamenu ir nesuprantu, kaip toki gaidi kazkam verciasi liezuvis vadinti bmw. > > > On 16/09/2014 22:03, CodeC wrote: >> On 2014.09.16 21:54, Dainiushas wrote: >>> On 16/09/2014 21:52, CodeC wrote: >>>> On 2014.09.16 21:46, Dainiushas wrote: >>>>> >>>>>> >>>>>> nu taip, pas dyzeli yra kam brangiai gest. >>>>>> bet egr susitaiso labai paprastai - isgeri alaus skarbonke, ir >>>>>> skarbonke >>>>>> 'sukisi' i egr'a. visas sutaisymas. >>>>> >>>>> pabandyk kiek naujesniam kledarui taip padaryt :) >>>> >>>> tai lancia ir yra kiek naujesnis kledaras. ir volvo ir lancia >>>> uzglusinta. zinau kad naujesniem volvo kompas klaida meta. lancia irgi >>>> meta. nu ir nieko. pasijungia kompa, ten kazka nustato ir jokiu bedu. >>>> nei lempute dega nei kasnors darosi. nepisa proto egr ir tiek. >>>> >>>>> >>> >>> Lancia dar sena. dar truputį naujesnių reikia. ir niekas jau >>> nebesiburia. >> >> ka reiskia nesiburia? D5 volvo uzglusina tuos EGR ir vazineja lygiai >> taip pat, tik kazka papildomai su kompu dar padaro. >> >>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> tai as tau ir neaiskinu, cia faktas tiesiog. 0.8 matiz mieste maltis >>>>>> sociai. ka jau ten apie kilovatus svaigt. 140 gal jau per ziauru su >>>>> >>>>> ir taip ramiai, be streso, iki kokių 2-2.5krpm spėji su srautu? Imu du >>>>> matizus! >>>> >>> >>> >>> ne, nu jei troikę ir matizą lygini variklio litrais, tai gal aš jau >>> nebedalyvausiu :) >>> >>>> nzn, nebuvo tachometro. vaziuojant i maksima batono kapitaliai px kiek >>>> ten rpm. jokiu problemu ir jokio diskomforto 'spet'. realiai tai >>>> dazniausiai paskui kitus stabdyt ir laukt tiek su trilitre omega >>>> tiek su >>>> 0.8 matiz reikdavo, nes ne nuo kilovatu didziaja dalim tai priklauso. o >>>> 80kmh ir pan mieste as neskraidau. >> >> tai kad pats nieko gero nesugalvoji, kuo ten ta 1.8 troike yra bmw. >> pagal tokius kriterijus kokius parasei, tai yra 100+n masinu juos >> atitinkanciu ir netgi geriau. tai diskusijoj apie prasme dujint bmw >> girtis 1.8 troike as matau tiek pat prasmes kaip ja dziaugtis labiau uz >> matiz vaziuojant i maksima batono, kam tu ja ir naudoji. matiz batono >> nepaveza, ar kas yra? ar troike greiciau batona parveza? o gal jis >> skanesnis pasidaro pagulejes salia kopustu baliono, prieskoni igauna? >> as bmw laikau tik tai, kas su 6 kausais ir daugiau. visa kita tik >> imitacija, o ne bmw. >> >> >