On 2014.09.18 10:51, Dainiushas wrote: > nu jo, įdomūs tiek tavo kontekstai. kiekvienam post'e kitokie :) ne, mano jau trecia diena tas pats kontekstas - duja gaidys mieste vaziuojant 1-2-3 pavarom ir vel is naujo, tiek vaziavimo tiek ekonomijos prasme lyginant su tdi. kontekstai pas tave nuo zaliu sedyniu iki svorio balanso makaluojasi. dabar jau ir turbo pirma pavara maks slegio neuzpucia :))) sita teorija gime poto, kai suduzo ankstesne del skaiciu, kurie gavos i atbula puse nei pats tikejaisi. tai dabar ieskai kaip paneigt skaicius. sakiau taisyk ta savo pasata atvazinejusi. nes pagal viena gaidy teorija gimdai. > > On 18/09/2014 10:41, CodeC wrote: >> On 2014.09.18 10:37, Dainiushas wrote: >>> prasme, ketvirta pavara turba neužpučia max slėgio? >>> Muaaahhhahahahaha! :D >> >> tik tiek is sugebi. as stengiuos is konteksto neiseit. muhahaha. kaip ir >> kiek vazineji mieste, kad ketvirta saiba turbo maks slegi uzpucia? >> antra su maks slegiu jau praktiskai KET pazeidimas. >> >>> >>> >>> On 18/09/2014 10:27, CodeC wrote: >>>> On 2014.09.17 22:46, Dainiushas wrote: >>>>> btw, CodeC'ai, tu tikrai tikras, kad pirma-antra pavara dyzelio torkas >>>>> būna pagal kreivę? Nes turba prie tų 2krpm dar nihuje nepučia, nes >>>>> apkrovos varikliui normalios nėr. Trečia - ketvirta tik pradeda >>>>> normaliai užpūtinėt :). >>>> >>>> btw siaip ir vel smarkiai nepataikei:) viskas yra atvirksciai. 1-2 max >>>> slegi turbo pasiekia labai greitai, todel reik greitai pavaras >>>> perjunginet. trecia jau uztrunka kiek ilgiau, ketvirta isvis reik >>>> pasistengt kad tai pasiekt, su tuo tavo 1.9 praktiskai be sansu. >>>> feilini dainiushai, lenda wikipedios mokslo spragos, nieko nepadarysi. >>>> >>>> >>> >> >