ir nieko neina padaryt kad taip nebutu? nu gal, ka ten gali zinot, opelis gi.... On 2014.09.16 22:36, Dainiushas wrote: > nu. o koks nors opelis krenta į paniką, limp'as, max 3krpm, 120km/h > > On 2014.09.16 22:31, CodeC wrote: >> On 2014.09.16 22:25, Dainiushas wrote: >>>> >>>> siaip tai netikiu. fiziskai tai tas EGR visur padarytas labai panasiai. >>>> todel uzaklint turi gautis visur. toliau lieka tik kompas, kuris pas >>>> naujesnius tai pastebi ir meta klaida. tai kiek iki shiol esu girdejes, >>>> visus kompus tuo klausimu eina isdurti. >>>> >>> >>> ne nu tai jo, nusiskaitai kodą ir išburi tą EGR. viskas paprasta :D >> >> nu kad tikrai paprasta. nzn ka ten kompe ar kokiuose davikliuose >> priburia. pvz lancioj su kompu eina nuskaityt egr klaida, bet nuo to >> niekas nepsichuoja, skydely lempute nedega ir vaziuot netrugdo. >> >>> >>> >>>> masina isskyrus savo tureta silke pasata ir ta troike. nes nu as >>>> nesuprantu, kaip galima rasinet tokias nesamones bent karta vaziavus su >>>> normaliu, kad ir 2.0 nekalbant apie 2.5 bmw ir "nesuprast" ka tau >>>> duos 6 >>>> cilindrai... >>>> as tai kazkada vaziavau su kompaktu 1.6 ar 1.8 nepamenu ir nesuprantu, >>>> kaip toki gaidi kazkam verciasi liezuvis vadinti bmw. >>>> >>> >>> o tu gali argumentuot kame ten būtent buvo gaidys ir kuo dvilitris taip >>> gausiai geriau? >> >> dvilitris vaziuoja. o tas ne, tik uzia garsiai. >> jau nekalbu apie 2.5, kas vabse kosmosas su 1.8 lyginant. >> tarp 2.5 ir 1.8 bmw toks skirtumas, kad 1.8 'bmw' ir 0.8 matiz jo sesely >> labai panasiam lygyje atrodo. todel man ir nesivercia liezuvis to >> gaidzio vadint bmw. >> cia tas pats kad ateit ir ramiu snukiu paklaust, o tai kuom ten ta 1.8 >> troike taip gausiai geriau uz 0.8 matiz i maksima batono vaziuojant ? >> :))) ar tu jauti kaip nusisneki ?:) >> >