btw, CodeC'ai, tu tikrai tikras, kad pirma-antra pavara dyzelio torkas būna pagal kreivę? Nes turba prie tų 2krpm dar nihuje nepučia, nes apkrovos varikliui normalios nėr. Trečia - ketvirta tik pradeda normaliai užpūtinėt :). On 17/09/2014 17:28, CodeC wrote: > On 09/17/2014 05:02 PM, Dainiushas wrote: >> On 17/09/2014 15:17, CodeC wrote: >>> On 09/17/2014 03:01 PM, Dainiushas wrote: >>>> ple, kiek tu ta pirma pavara važiuoji? Juolab ir vienam ir kitam ja >>> >>> daznai. su kievienu sustojimu prie perejos/sankryzos/ziedo. ir td cia >>> suteikia daugiau laisves ir vairavimo komforto, tik tiek. kazka panasaus >>> i 1.9 td valinima is vietos jau reikia 3 litru benzo. >>> >>>> užtenka, kad cyptų padangos - jos ir yra ribojantis faktorius. antros >>>> trečios pavaros perdavimus parašysi? :) >>> >>> bmw 4.23 2.52 1.66 1.22 1.00 >>> passat 3.78 2.06 1.30 0.90 0.70 >>> >>> you loose, I win. >> >> bile tu geriau pasijausi :) >> >>> td 1-2-3 pavarom turi negincyjama ir didziuli >>> pranasuma valinimo prasme. ir daznai tos 4tos net nespeji ijungti i vel >>> stop. tad tau belieka pasidziaugti 4-5 saibom ir 140 kmh :) >>> 1.4 skirtuma ir pagimdei is 100kmh prie 3krpm ir galvojai kad nuo 1 >>> saibos panasus vaizdelis. tooooli grazu. ir kas svarbiausia - tokie >>> klausimai kyla bandziusiam ir 'jaucianciam' :)))) >>> >> >> >> ne nu tai kas be ko, tavo įspūdžiai realesni ir objektyvesni :) >> > > ne ispudziai, o skaiciai. kurie tau nebepatinka. > >