zodziu, kuo daugiau begiu tuo torkas dideja. butu pas pasata dar du begiai tai pasiektu 2000nm :D "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message news:lvbf2v$p0u$1@trimpas.omnitel.net... > koks jausmingas post'as! > > šiaip reduktorių pamiršai. jie taip pats skirtingais perdavimais. > skaičiuok iš naujo ;). > > On 17/09/2014 10:57, CodeC wrote: >> On 09/17/2014 10:40 AM, Dainiushas wrote: >>> tai tu netrolink, o pagalvok ramiai :) >>> >>> btw, va apmąstymam N42 torko kreivė >>> >>> http://www.bmw3series.johnavis.com/blog/uploads/img652_t9211u02.gif >>> >>> M43 bus IMHO labai panašu, tik prie mažesnių apsukų "užlinksta". >>> >>> va AFN torko krevė >>> >>> http://www.brick-yard.co.uk/forum/uploads/11012/SSP_194-1-16.jpg >>> >>> >>> Vis dar nesupranti, kaip tu žiauriai eilinį kartą feilini? :) >> >> ne, cia tu nesupranti, nes eilini karta sugebejimai pasibaigia >> ipastinimu is wiki ar siaip interneto. o kazkokias isvadas pasidaryt is >> to nesigauna. juk nieko neskaiciavai ir nepamastei, tik kazka pakartojai >> ka anksciau nusisnekejai. tau sukramtyta ir po nosim pakista: >> >> passat 1.9 tdi pirmos pavaros santykis 3.78 >> bmw e46 318 pirmos pavaros santykis 4.23 >> >> tai jau cia pradedant, toli iki tavo to 1.4 karto... toliau: >> >> pradedant nuo 1000 rpm: >> passat 190 * 3.78 = 718 Nm >> bmw 120 * 4.23 = 507 Nm >> >> 1900rpm: >> passat 240 * 3.78 = 907 Nm >> bmw 140 * 4.23 = 592 Nm >> >> vsio. 20-30-40-50-60 kmh - troike toli pasilikus. 1-2-3 jei moki metyt >> shaibas su pasatu kaip sakei panasei ir yra - raketa lyginant su ta >> troike nudususia. >> siaip netroliui nereiktu net rasyt ir skaiciuo nieko, jei turi shansu >> pravaziuot su abiem ,tai tokie durni klausimai net nekyla. >> beveik dvigubai - ka ir sakiau! >> toliau sakiau, kad ant lenkimo geriau benzas, nes torkas taip nekrenta >> su apsukom, ir nereik shaibu metyt, nes dyzelis labai greit (salyginai) >> nustoja traukt ir reik shaibas metyt. >> >> tu vis dar jauti kaip AS FEILINU? tu vis dar vairuoji tas abi masinas? >> susitaisyk gal ta pasata negendanti, jei cia rimtai tokie subjektyvus >> pojuciai. o greiciausiai, tai kaip ir sakiau, zigulio nuo bmw nei pats >> nei boba neatskirtum, o kad rasai apie svorio balansus ir 'panasumus' >> tai net graudu skaityt. >> >>> >>> >>> On 17/09/2014 10:27, CodeC wrote: >>>> tai as tau irgi bandau paaiskint, kad ant ratu troike netures nei puse >>>> to, ka tures pasatas. ir tiek prie aukstu apsuku ir greiciu kazkada >>>> veliau igis pranasuma. ir su pasatu jau bus istiesines vaira pasukes i >>>> kaire, kai su troike dar tik pradesi uzhti nepajudejes. >>>> ir cia dar i tema, kai plesei majka apie lenkima, pavaru metyma ir >>>> skirtumus tarp benzo ir dyzelio. dabar jau eilini kart pats sau >>>> priestarauji ir panasu kad to net nesupranti. nors turi abi masinas >>>> pats. krc, zinai as risu, nes nebeidomu trolint. >>>> >>>> On 09/17/2014 10:23 AM, Dainiushas wrote: >>>>> sakau - pisi tu čia protą ir pats nesupranti dėl ko :). >>>>> >>>>> juolab, kad giliai pohui kiek torko turės troikė prie 1900rpm - man >>>>> įdomu, kiek ji turės torko ant _ratų_ trečia pavara prie 50km/h. Ir >>>>> jei >>>>> paskaičiuosi, pamatysi, kad skaičiai labai panašūs :). >>>>> >>>>> On 17/09/2014 01:00, CodeC wrote: >>>>>> On 2014.09.17 00:34, Dainiushas wrote: >>>>>>> >> >