Tema: Re: Dyzelis ir trumpi atstumai
Autorius: Igaliotinis
Data: 2014-09-23 14:58:57
zodziu, kuo daugiau begiu tuo torkas dideja. butu pas pasata dar du begiai 
tai pasiektu 2000nm :D

"Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message 
news:lvbf2v$p0u$1@trimpas.omnitel.net...
> koks jausmingas post'as!
>
> šiaip reduktorių pamiršai. jie taip pats skirtingais perdavimais. 
> skaičiuok iš naujo ;).
>
> On 17/09/2014 10:57, CodeC wrote:
>> On 09/17/2014 10:40 AM, Dainiushas wrote:
>>> tai tu netrolink, o pagalvok ramiai :)
>>>
>>> btw, va apmąstymam N42 torko kreivė
>>>
>>> http://www.bmw3series.johnavis.com/blog/uploads/img652_t9211u02.gif
>>>
>>> M43 bus IMHO labai panašu, tik prie mažesnių apsukų "užlinksta".
>>>
>>> va AFN torko krevė
>>>
>>> http://www.brick-yard.co.uk/forum/uploads/11012/SSP_194-1-16.jpg
>>>
>>>
>>> Vis dar nesupranti, kaip tu žiauriai eilinį kartą feilini? :)
>>
>> ne, cia tu nesupranti, nes eilini karta sugebejimai pasibaigia
>> ipastinimu is wiki ar siaip interneto. o kazkokias isvadas pasidaryt is
>> to nesigauna. juk nieko neskaiciavai ir nepamastei, tik kazka pakartojai
>> ka anksciau nusisnekejai. tau sukramtyta ir po nosim pakista:
>>
>> passat 1.9 tdi pirmos pavaros santykis 3.78
>> bmw e46 318 pirmos pavaros santykis 4.23
>>
>> tai jau cia pradedant, toli iki tavo to 1.4 karto... toliau:
>>
>> pradedant nuo 1000 rpm:
>> passat 190 * 3.78 = 718 Nm
>> bmw 120 * 4.23 = 507 Nm
>>
>> 1900rpm:
>> passat 240 * 3.78 = 907 Nm
>> bmw 140 * 4.23 = 592 Nm
>>
>> vsio. 20-30-40-50-60 kmh - troike toli pasilikus. 1-2-3 jei moki metyt
>> shaibas su pasatu kaip sakei panasei ir yra - raketa lyginant su ta
>> troike nudususia.
>> siaip netroliui nereiktu net rasyt ir skaiciuo nieko, jei turi shansu
>> pravaziuot su abiem ,tai tokie durni klausimai net nekyla.
>> beveik dvigubai - ka ir sakiau!
>> toliau sakiau, kad ant lenkimo geriau benzas, nes torkas taip nekrenta
>> su apsukom, ir nereik shaibu metyt, nes dyzelis labai greit (salyginai)
>> nustoja traukt ir reik shaibas metyt.
>>
>> tu vis dar jauti kaip AS FEILINU? tu vis dar vairuoji tas abi masinas?
>> susitaisyk gal ta pasata negendanti, jei cia rimtai tokie subjektyvus
>> pojuciai. o greiciausiai, tai kaip ir sakiau, zigulio nuo bmw nei pats
>> nei boba neatskirtum, o kad rasai apie svorio balansus ir 'panasumus'
>> tai net graudu skaityt.
>>
>>>
>>>
>>> On 17/09/2014 10:27, CodeC wrote:
>>>> tai as tau irgi bandau paaiskint, kad ant ratu troike netures nei puse
>>>> to, ka tures pasatas. ir tiek prie aukstu apsuku ir greiciu kazkada
>>>> veliau igis pranasuma. ir su pasatu jau bus istiesines vaira pasukes i
>>>> kaire, kai su troike dar tik pradesi uzhti nepajudejes.
>>>> ir cia dar i tema, kai plesei majka apie lenkima, pavaru metyma ir
>>>> skirtumus tarp benzo ir dyzelio. dabar jau eilini kart pats sau
>>>> priestarauji ir panasu kad to net nesupranti. nors turi abi masinas
>>>> pats. krc, zinai as risu, nes nebeidomu trolint.
>>>>
>>>> On 09/17/2014 10:23 AM, Dainiushas wrote:
>>>>> sakau - pisi tu čia protą ir pats nesupranti dėl ko :).
>>>>>
>>>>> juolab, kad giliai pohui kiek torko turės troikė prie 1900rpm - man
>>>>> įdomu, kiek ji turės torko ant _ratų_ trečia pavara prie 50km/h. Ir 
>>>>> jei
>>>>> paskaičiuosi, pamatysi, kad skaičiai labai panašūs :).
>>>>>
>>>>> On 17/09/2014 01:00, CodeC wrote:
>>>>>> On 2014.09.17 00:34, Dainiushas wrote:
>>>>>>>
>>
>