nu blin nesitiki, kad pats jungineji prie kiekvieno sviesiko nuo 5->...1 "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message news:j4ngqk$jos$1@trimpas.omnitel.net... > Tai nera butinoji salyga ziurint is praktines puses, bet ja naudojant vis > sioks toks privalumas. Begius irgi gali jungti 1 -> 3 -> 5, ir niekas > nenumirs. Bet geriau ir optimaliau juos jungti paeiliui, kaip priklauso. > > "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message > news:j4ngnd$jjv$1@trimpas.omnitel.net... >> slidziam kely gal ir aktualu.. bet kasdienam vazinejime..?? stabdant >> pries sviesoforus.. mazinti stabdymo kelia?? juk pakankamai to kelio >> paprastai.. ar pries stabdant taip kaip apraset, su tikslu mazint >> stabdymo kelia, reikia vaziuot "gazas dugnas" ?? tada gal ir aktualu.. >> >> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >> news:j4ngf2$j73$1@trimpas.omnitel.net... >>> sutrumpinti stabdymo kelia >>> >>> "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message >>> news:j4ng42$ilf$1@trimpas.omnitel.net... >>>>o kam to reik? kaladeles taupyt? >>>> >>>> "fkt" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message >>>> news:j4ng1u$ihp$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> nu tai blogai tu darai, stabdai, o tuo paciu paleidi laisva masina >>>>> riedet, reik: stabdai ir tuo paciu metai pavaras i zemesnes ir vis >>>>> nepamirsti atleidinet snakamos, kad stabdytum ir varikliu. >>>>> >>>>> "neklausiu" <neklausk@nieko.lt> wrote in message >>>>> news:j4nesu$ggh$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> kilo gincas. >>>>>> va cia http://www.idriver.spb.ru/content/kak-pravilno-tormozit/ >>>>>> visokiu >>>>>> keistu variantu. >>>>>> Mane moke, kad stabdant negalima spausti stabdzio nenuspaudus >>>>>> sankabos. >>>>>> Man sako, kad stabdant prie sviesoforo, pvz., reikia nuspausti >>>>>> stabdi, tada >>>>>> isjungti begi (nuspaudus sankaba aisku) ir riedeti laisva pavara. >>>>>> As stabdau paprastai nuspaudes sankaba ir stabdi, kai masina sustoja, >>>>>> isjungiu begi. Tai trunka kokias 5 sek., maks 10 sek. Ar per ta laika >>>>>> gali >>>>>> sudegti sankaba. >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>> >>> >> >