Matai, ne džipuose centrinis diffas neužsiblokuoja 100%, todėl stabdant varikliu, nepersiduoda lygiai 50% variklio stabdymo jėgos į galinę ašį. Taip pat ir stabdant stabdžiais - priekinių ratų stabdymo momentas nepersiduoda galiniams. "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message news:j4oam5$kai$1@trimpas.omnitel.net... > kodel jie turi blokuotis.. abs neveikia? > beja mano subaru turejo 50/50.. variklio jega veike po lygiai tiek prieki > tiek gala.. taip pat ir stabde variklis atatinkamai.. > > "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message > news:j4oafb$k2j$1@trimpas.omnitel.net... >> Mano auto - AWD su užsiblokuojančiu tarpašiniu diffu. Negalima kad >> priekis ir galas vienoda jėga stabdytų - tuomet pastabdžius prieš bet >> kurį posūkį, automobilis automatiškai statosi šonu ir posūkį reikia >> įveikt valdomu slydimu. Nes galiniai ratai blokuosis - jų stabdymo jėga >> bus lygi priekinių ratų, o sukibimas su asfaltu - daugiau kaip 2 kart >> mažesnis. >> >> "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message >> news:j4o9qk$j96$1@trimpas.omnitel.net... >>> o jei AWD:) tai isvis stabdziu nereikia.. variklis visus keturis stabdys >>> ir neleis uzsiblokuoti ratams .. ir taip uztikrins max sukibima.. >>> elementaru juk..