ant sausos dangos su abs stabdymo kelias trumpesnis.. o as tik norejau pasakyt.. kad cia kazkas(nebepamenu kas) rasinejo kaip teisingai ir efektyviai stabdyti.. ir buvo apie stabdzio pedalo spaudinejima.. apie nevalGoma judejima nebuvau girdejes :D:D:D "VNO" <paklausk_adreso@manes.lt> wrote in message news:j4qhoi$8n5$1@trimpas.omnitel.net... > naujiena atradai? :D > seniai zinoma tiesa, kad su abs stabdymo kelais ilgesnis :D > ciuozimo esme - nevalgomas judejimas, abs esme - valdomumas. > gal ir to negirdejai? :D > > > pizia, geriau nerasyk nieko :DDD > > > VNO > "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message > news:j4q8g0$sti$1@trimpas.omnitel.net... >> http://www.wikihow.com/Brake-and-Stop-a-Car-in-the-Shortest-Distance >> idomiai.. masina be abs ir ciuozdamas ant slapio kelio sustojo greiciau.. >> nei ta pati masina stabdanti pulsuojant..nu tipo su atleidimais.. dar >> vienas mitas griuna.. kad uz ciuozima blogiau niekur.. >> >> "neklausiu" <neklausk@nieko.lt> wrote in message >> news:j4nesu$ggh$1@trimpas.omnitel.net... >>> kilo gincas. >>> va cia http://www.idriver.spb.ru/content/kak-pravilno-tormozit/ visokiu >>> keistu variantu. >>> Mane moke, kad stabdant negalima spausti stabdzio nenuspaudus sankabos. >>> Man sako, kad stabdant prie sviesoforo, pvz., reikia nuspausti stabdi, >>> tada isjungti begi (nuspaudus sankaba aisku) ir riedeti laisva pavara. >>> As stabdau paprastai nuspaudes sankaba ir stabdi, kai masina sustoja, >>> isjungiu begi. Tai trunka kokias 5 sek., maks 10 sek. Ar per ta laika >>> gali >>> sudegti sankaba. >>> >>> >>> >>> >>