Geriausias stabdymas yra be abs ant ribos ties blokavimu ir tiek. Dabar gi mandresniu galingesniu auto gamintojai masishkai aktyvius spoilerius pradejo mauti, kad generuoti daugiau downforso vengiant blokavimosi ir siekiant geresnio sukibimo bei su tikslu teisingiau apkrauti galine ashy kai jy naturaliai bando laisveti stabdymo metu... na ir aerodinaminis stabdymo efektas prisideda :) Gerai chia pavariau ane? :D FX "VNO" wrote in message news:j4qhoi$8n5$1@trimpas.omnitel.net... naujiena atradai? :D seniai zinoma tiesa, kad su abs stabdymo kelais ilgesnis :D ciuozimo esme - nevalgomas judejimas, abs esme - valdomumas. gal ir to negirdejai? :D pizia, geriau nerasyk nieko :DDD VNO "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message news:j4q8g0$sti$1@trimpas.omnitel.net... > http://www.wikihow.com/Brake-and-Stop-a-Car-in-the-Shortest-Distance > idomiai.. masina be abs ir ciuozdamas ant slapio kelio sustojo greiciau.. > nei ta pati masina stabdanti pulsuojant..nu tipo su atleidimais.. dar > vienas mitas griuna.. kad uz ciuozima blogiau niekur.. > > "neklausiu" <neklausk@nieko.lt> wrote in message > news:j4nesu$ggh$1@trimpas.omnitel.net... >> kilo gincas. >> va cia http://www.idriver.spb.ru/content/kak-pravilno-tormozit/ visokiu >> keistu variantu. >> Mane moke, kad stabdant negalima spausti stabdzio nenuspaudus sankabos. >> Man sako, kad stabdant prie sviesoforo, pvz., reikia nuspausti stabdi, >> tada isjungti begi (nuspaudus sankaba aisku) ir riedeti laisva pavara. >> As stabdau paprastai nuspaudes sankaba ir stabdi, kai masina sustoja, >> isjungiu begi. Tai trunka kokias 5 sek., maks 10 sek. Ar per ta laika >> gali >> sudegti sankaba. >> >> >> >> >