del sukibimo nieko nerasiau, tai ne man adresuok, o stabdymo kelias sutaupomas elementariai taupant diskus ir kaladeles stabdymo pabaigoj jie turi geresnes stabdymo savybes ir stabdo efektyviau... "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message news:j4pm2l$f3$1@trimpas.omnitel.net... > kaip tai padidina sukibima ir kaip sumazina stabdymo kelia? kad kaladeles > ir kuras tauposi sutinku.. > > > "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message > news:j4plg1$v9g$1@trimpas.omnitel.net... >> sakykim 10-15% stabdymo darbo atlieka variklis, reiskia stabdziu diskai >> ir kaladeles 10-15% atlieka maziau darbo, ko pasekoj maziau kaista ir >> dyla ir islaiko geresni stabdymo efektyvuma... >> >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:j4numc$5o6$2@trimpas.omnitel.net... >>> ką reiškia efektyviau? >>> >>> On 09/13/2011 05:49 PM, Rrr wrote: >>>> Idomiai stabdai, as tai spaudziu stabdi ir stabdau, kol pasiekiu >>>> ~1-1.5k >>>> RPM, o tik tada isminu sankaba ir isjungiu begi. Taip stabdant masina >>>> visiskai neryja benzino + efektyviau stabdo. >>>> >>>> >>>> >>>> On 2011.09.13 14:30, neklausiu wrote: >>>>> kilo gincas. >>>>> va cia http://www.idriver.spb.ru/content/kak-pravilno-tormozit/ >>>>> visokiu >>>>> keistu variantu. >>>>> Mane moke, kad stabdant negalima spausti stabdzio nenuspaudus >>>>> sankabos. >>>>> Man sako, kad stabdant prie sviesoforo, pvz., reikia nuspausti stabdi, >>>>> tada >>>>> isjungti begi (nuspaudus sankaba aisku) ir riedeti laisva pavara. >>>>> As stabdau paprastai nuspaudes sankaba ir stabdi, kai masina sustoja, >>>>> isjungiu begi. Tai trunka kokias 5 sek., maks 10 sek. Ar per ta laika >>>>> gali >>>>> sudegti sankaba. >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>> >> >> >