Nenorėjau veltis, bet stabdant ir stabdžiais ir varikliu, pastarasis padeda stabdžiams, o ne trukdo. Pilnai atleidus gazą, kuras nepaduodamas į cilindrus, ir variklis prisideda prie stabdžių savo kompresiniu pasipriešinimu cilindruose. Kuras paduodamas tik tada, kai apsukos krenta mažiau ~1,5 k apsukų, kad variklis neužgestų ir nenustotų veikt vairo ir stabdžių stiprintuvai. Taigi stabdant tame tarpe ir varikliu, reikia sekt apsukas, ir jungt žemesnę pavarą nelaukiant kol apsukos kris žemiau ~2 k. Yra niuansų - pvz benzininiai turbininiai varikliai su žemu suspaudimo laipsniu praktiškai neduoda stabdymo jėgos. "CodeC" <co@co.co> wrote in message news:j4nobs$u46$1@trimpas.omnitel.net... > On 09/13/2011 05:08 PM, a wrote: >> "pjezo"<kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message >> news:j4ngii$jc7$1@trimpas.omnitel.net... >>> isaugot maksimalu sukibima. >>> hm, idomu, ka siais laikais mokina tose vairavimo mokyklose apie >>> autobobilio andara ir jo sistemu veikima.... >> >> o gal galit paaiskint, kaip variklis sukabintas su ratais padeda >> islaikyti >> maksimalu sukibima? >> rimtai, gal ir kvailas klausimas, bet paaiskinkit... >> >> nesgi jei jau stapdai ir ratus spaudzia kalades, tai variklis netik kad >> nepadeda stapdyti, bet dargi bando tuos ratus sukti ir uzgesta arba >> reikia >> perkelt dali demesio ir viena ranka i begiu perjunginejima... >> > > jo, jauciu pas pjezo netiketai dingo netas, elektra, ar dar kazkas baisaus > nutiko nes taip ir nepapasakojo ko ismoko mokykloj apie auto sandara.... > >> >