as ir nesakiau, kad negalima sukist.. o prasme? jei idemiai ziurejai.. tai ka daro.. gazas dugnas.. stabdis.. sankaba ir zemesnis begis, kad isvaziuot is posukio su zemesiu begiu=didesniu greiciu.. bet kai begius kisa zemyn, koja nuo stabdziu nenukeliama.. tai jis stabdo stabdziais.. "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message news:j4plfk$v8v$1@trimpas.omnitel.net... > Kiek mokėtum už šį cirko numerį? Parodyčiau , kaip stabdant nuo ~120 > sujungt visas pavaras nuo 5 iki 1. > > Tiek to, pažiūrėti gali ir čia : > http://www.youtube.com/watch?v=eYnVBEGF2t0&feature=player_detailpage#t=68s > > > "Pi." wrote in message news:j4pkd0$th3$1@trimpas.omnitel.net... > > mazint pavaras kai stabdis nuspaustas? kokia prasme? pats pabandyk.. > nuspaudes stabdi junginet begius.. ir parasyk ka pajutai.. bet nuspades > stabdzius.. o ne koja uzdejes.. > > "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message > news:j4pj6s$rrc$1@trimpas.omnitel.net... >> tu pvz pabandyk stabdydamas su sankaba vidury stabdymo imest letesni begi >> tuo momentu ir atleist sankaba ir tada cia parasyk ka pajautei ar >> suprastejo stabdymas ar pagerejo ar nieko nepasikeite... >> >> >> "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message >> news:j4oah8$k50$1@trimpas.omnitel.net... >>> paaiskink is kur atsiras papildomas stabdymo momentas, jei ir taip >>> paspaudus stabdi apkrova pasiskirsto kaip tu parasei.. nebesigilinant i >>> tuos %.. nebent tik ta sekundes dalis kur nukeli koja nuo gazo.. >>> variklis stabdo iki tol kol paspaudi stabdzio pedala.. tada taip.. >>> efektas yra.. poto kai nuspaudi stabdi.. variklio stabdymas niekinis.. >>> spaudi sankaba, kad neuzgestum ir nebutu dar blogiau.. >>> >>> >>> >>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >>> news:j4oa4q$jmm$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Galiniai varomi nekeičia situacijos. Stabdant daugiau kaip 70% apkrovos >>>> tenka priekiniams ratams nepriklausomai nuo automobilio komponuotės, >>>> nes viso automobilio svorio centras stabdant "pasistumia" pirmyn. Ir va >>>> būtent pačioj stabdymo pradžioj davus papildomą stabdymo momentą iš >>>> variklio, dar labiau "užkraunam" priekinius ratus ir galim efektyviau >>>> stabdyt. >>>> >>>> "CodeC" <a@b.c> wrote in message >>>> news:j4o9h1$itg$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> On 09/13/2011 09:57 PM, Pi. wrote: >>>>>> fizikos mokslu daktarui gal ir elementaru..:))) >>>>>> >>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:j4o86p$h71$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Ogi labai paprastai - stabdant didžioji dalis apkrovos tenka >>>>>>> priekiniams ratams, ir jei pradedama stabdyt ne tik stabdžiais, bet >>>>>>> ir >>>>>>> varikliu, padidėja priekinių ratų dinaminė apkrova į asfaltą, todėl >>>>>>> priekinės padangos geriau sukimba su kelio danga, todėl galimas >>>>>>> didesnis stabdymo momentas neblokuojant priekinių ratų. Sorry, bet >>>>>>> tai >>>>>>> elementari fizika... >>>>> >>>>> o jei varomi galiniai?:) siaip tai naudoji savokas bilekokias bilekur >>>>> bile daug prirasyt. tavo rasliavos reziume tokia, kad tavo auto >>>>> stabdziai per silpni, ir tu jiems padede stabdydamas varikliu. >>>>> nori rimtai testa padaryt? tu stabdysi varikliu ir stabdziais o as >>>>> vien stabdziais, paziuresim kas greiciau sustos. >>>>> >>>>> p.s. apie fizika praleidai proga patylet. >>>>> >>>>>>> >>>>>>> "CodeC" <a@b.c> wrote in message >>>>>>> news:j4o7l2$gej$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> On 09/13/2011 09:18 PM, pjezo wrote: >>>>>>>>> o yra tikslas aikint? >>>>>>>>> kai jau n kartu buvo paaiskinta? >>>>>>>> >>>>>>>> nu bet vis skirtingai. pvz: >>>>>>>> >>>>>>>> On 09/13/2011 02:58 PM, pjezo wrote: >>>>>>>> > isaugot maksimalu sukibima. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> taip ir nepaaiskinai, kokie auto sandaros ypatumai lemia sita >>>>>>>> dalyka >>>>>>>> ir kaip... >>>>>>>> >>>>>> >>>>> >>> >> >>