tai jeigu spaudinėji pedalą pulsuojančiai kad užblokuojami ratai ir vėl atleidžiami tai faktas, kad bus ilgesnis. FX'as aukščiau gerai parašė "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message news:j4qk99$bl3$1@trimpas.omnitel.net... > ant sausos dangos su abs stabdymo kelias trumpesnis.. > o as tik norejau pasakyt.. kad cia kazkas(nebepamenu kas) rasinejo kaip > teisingai ir efektyviai stabdyti.. ir buvo apie stabdzio pedalo > spaudinejima.. > apie nevalGoma judejima nebuvau girdejes :D:D:D > > "VNO" <paklausk_adreso@manes.lt> wrote in message > news:j4qhoi$8n5$1@trimpas.omnitel.net... >> naujiena atradai? :D >> seniai zinoma tiesa, kad su abs stabdymo kelais ilgesnis :D >> ciuozimo esme - nevalgomas judejimas, abs esme - valdomumas. >> gal ir to negirdejai? :D >> >> >> pizia, geriau nerasyk nieko :DDD >> >> >> VNO >> "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message >> news:j4q8g0$sti$1@trimpas.omnitel.net... >>> http://www.wikihow.com/Brake-and-Stop-a-Car-in-the-Shortest-Distance >>> idomiai.. masina be abs ir ciuozdamas ant slapio kelio sustojo >>> greiciau.. >>> nei ta pati masina stabdanti pulsuojant..nu tipo su atleidimais.. dar >>> vienas mitas griuna.. kad uz ciuozima blogiau niekur.. >>> >>> "neklausiu" <neklausk@nieko.lt> wrote in message >>> news:j4nesu$ggh$1@trimpas.omnitel.net... >>>> kilo gincas. >>>> va cia http://www.idriver.spb.ru/content/kak-pravilno-tormozit/ visokiu >>>> keistu variantu. >>>> Mane moke, kad stabdant negalima spausti stabdzio nenuspaudus sankabos. >>>> Man sako, kad stabdant prie sviesoforo, pvz., reikia nuspausti stabdi, >>>> tada isjungti begi (nuspaudus sankaba aisku) ir riedeti laisva pavara. >>>> As stabdau paprastai nuspaudes sankaba ir stabdi, kai masina sustoja, >>>> isjungiu begi. Tai trunka kokias 5 sek., maks 10 sek. Ar per ta laika >>>> gali >>>> sudegti sankaba. >>>> >>>> >>>> >>>> >>> >