mdaa, -30 tikrai pakenkė... "CodeC" <a@b.c> wrote in message news:j4oc0f$lqc$1@trimpas.omnitel.net... > On 09/13/2011 10:36 PM, Doxlas wrote: >> Paprastas argumentas - prie stabdžių stabdymo momento prisideda ir >> variklio stabdymo momentas. Gi stabdant net ir įsirėžus į stabdžių >> pedalą, maximalus stabdymo momentas (kad pradėtų ABS veikt) >> nepasiekiamas iškart. Pabandyk pastabdyt nuo kokių 150 km/h prieš >> posūkį, įveikiamą 60 km/h, pajausi. Stabdant nuo didesnio greičio kad ir >> 10% papildomo stabdymo momento labai padeda. Tas pats ir žiemą >> mažesniais greičiais - svarbu nuo pat stabdymo pradžios maximalizuot >> stabdymo momentą. > > jei trumpai, tai nusisneki totaliai. kadangi geras vakaras ir nuotaika tai > galiu paaiskint kodel. > pirmiausia tai tau atsakymas klausimu - ekstremalioj situacijoj, kai > reikia sustot kuo greiciau, ka darai? pastabdai varikliu ir tik poto kali > per stabdzius? ar is karto per stabdzius? garantuoju kad varikliu stabdai > tik tiek kiek trunka koja perkelt nuo gazo ant stabdziu. nelinkiu tokios > realios situacijos, bet jei pasitaikys - pabandyk pastebet, kad numynei > sankaba su stabdziais vienu metu. arba uzgesai. > tam ir sugalvotas stabdziu stiprintuvas ir ABS jam i pora, kad pilnai > isnaudot ir kontruoliuot stabdymo jega, kuria potenciai turi automobilio > stabdziu sistema ir kuri yra daugiau nei pakankama uzblokuot ratus. > apie ziema ir leda, tai as visiskai nustebes? ka tu nori cia > maksimalizuoti?:) rimtai galvoji, kad ziema stabdoma varikliu tam, kad > *padidinti* stabdymo jega? t.y. padeti diskam ir trinkelem?:) isradinga, > vienok... >