On 09/13/2011 10:51 PM, Doxlas wrote: > Va būtent, kad neniekinis stabdymas varikliu, kai tu jau nuspaudęs > stabdžio pedalą. Pradedi stabdyt nuo kokių 150 km/h - dešinė koja > spaudžia stabdį, kairė - paspaudžia sankabą, įmeti 3 bėgį, atleidi > sankaba. variklis stabdo iki kokių 90 km/h 3 pavara, tada vėl spaudi > sankabą, jungi 2 bėgį ir stabdai toliau. Jungt dar į 1 bėgį jau nėra > prasmės. Prasmė yra pačioj stabdymo pradžioj padėt stabdžiams varikliu. > P.S. greičius reikia pasirinkt pagal savo variklio/greičių dėžės > kombinaciją. gal pagaliau isduok modeli, kurio stabdziai tokie silpni, kad prie kazkokiu salygu jiems reiktu padet stabdyt varikliu ir tai darytu kazkokia juntama itaka. baisiai idomu. is mano patirties tai eiga tokia: stabdis iki galo, ratai ciuozia praktiskai akimirksniu, bet kokia ijungta pavara reiskia uzgesusi varikli. jei yra ABS, tai skirtumas tik toks kad ratai ciuozia su pertrukiais. gal ten kokie super nauji auto sugeba kontroliuot ir kad is vis neciuoztu, bet tai nekeicia tariamos variklio stabdymo jegos suminiam rezultate. siaip jau cia viskas elementaru ir tik 10-toj klasej tris kart pasilikes gali tokias pasakas rasinet. visiem kitiem senai aisku, kad stabdyt varikliu *galbut* prasme yra tik tokia, kad vaziuojant konservatyviu rezimu taupomas kuras stabdant pries eilini sustojima prie is anksto numatytos kliuties. nei sukibimas nei stabdymo jegos cia ne diskusijos objektas. tiesiog naudojiesi ta *menka* variklio stabdymo jega, kai turi laiko ir kelio iki sustojimo, tam, kad taupyt kura ir kaladeles.