nu tai apie ka kalba ble.. taip variklis stabdo.. ir jei taupai kaladeles.. nuokalnen leisdamas, su salyga, kad nereikia sustot.. o tik priletint.. gali stabdyt varikliu..(turbut taip ir daro visi), bet kai reikia sustot.. spaudi stabdi.. ir variklio stbdymas, niekaip nepadidina sukibimo su keliu.. "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message news:j4oi7u$slo$1@trimpas.omnitel.net... > Manau kad panašiai kaip apie 10-15% nuspaustas stabdžių pedalas. > > "CodeC" <a@b.c> wrote in message news:j4oh9t$rkv$2@trimpas.omnitel.net... >> On 09/14/2011 12:02 AM, Doxlas wrote: >>> Bet tas mizeris kažkodėl labai jaučiamas kai ant pavaros su atleistu >>> gazu nuo kalno leidies. >> >> lyginant su nuspaustais stabdziais? >> >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>> news:j4odia$ni2$2@trimpas.omnitel.net... >>>> tai per laisvų reguliatorių kažkiek patenka, bet tai yra mizeris prie >>>> 3krpm. >>>> >>>> On 09/13/2011 07:19 PM, Doxlas wrote: >>>>> Ar ne per drąsus pareiškimas? Su pilnai uždarytu drioseliu variklis >>>>> dirba, taigi į cilindrus patenka reikiamas oro kiekis. O va stabdant >>>>> varikliu tas į cilindrus patekęs oras suspaudžiamas dirba darbą - >>>>> priešinasi alkūninio sukimuisi. >>>>> >>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>> news:j4nuer$5k2$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> šiaip tai su uždarytu droseliu bet kuris variklis nelabai stabdo >>>>> >>>>> >>>> >>