"a" <a@a.a> wrote in message news:j4poma$4nt$1@trimpas.omnitel.net... > > "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message > news:j4pka7$tdl$1@trimpas.omnitel.net... >> neisjungtas begis tau gali pagelbet kai po stabdymo reiks greit pagreitet >> ir sankabos minkymui su begiu junginejimais neliks laiko, variklis ratus >> bando > > kai po stapdymo reikes greit pagreitet, as mieliau jungsiu zemesne pavara, > nei bandysiu greitet su varikliu dirbanciu ties cutoff'o suveikimo riba... kalbu apie ankstesne stadija nei cutoff'as, kai jis suveikia tada ir greiciai mizerni ir jau situacija nuspresta buna dazniausiai... > >> prasukt jau pacioj pabaigoj kai greiciai mizerni, tada jau aiski >> situacijos baigtis ir gali nuspaust arba sankaba arba atleist stabdi, >> stabdant uzblokuotais ratais stabdymo kelias ilgeja todel to isvis reiktu >> vengt (nor ir vairuoji calibra :) )... > > apie stapdymo kelio ilgi uzblokuotais/neuzblokuotais ratais yra atskiras > fleimas :) > ir tam kad isvengti ratu uzblokavimo (kad islaikyti judejimo kontrole, o > ne patrumpint stapdymo kelia) masinose buna ABSas siaip supercaru nevadeliojes, bet su teisingu ABS'u masinos dar nesutikau (vasara dar dar, ziema nei stabdo, nei valdos) > ir vairuoju ne calibra... >