Tema: Re: kaip teisingai stabdyti :-)
Autorius: Ignas
Data: 2011-09-14 11:47:30
"a" <a@a.a> wrote in message news:j4poma$4nt$1@trimpas.omnitel.net...
>
> "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message 
> news:j4pka7$tdl$1@trimpas.omnitel.net...
>> neisjungtas begis tau gali pagelbet kai po stabdymo reiks greit pagreitet 
>> ir sankabos minkymui su begiu junginejimais neliks laiko, variklis ratus 
>> bando
>
> kai po stapdymo reikes greit pagreitet, as mieliau jungsiu zemesne pavara, 
> nei bandysiu greitet su varikliu dirbanciu ties cutoff'o suveikimo riba...

kalbu apie ankstesne stadija nei cutoff'as, kai jis suveikia tada ir 
greiciai mizerni ir jau situacija nuspresta buna dazniausiai...


>
>> prasukt jau pacioj pabaigoj kai greiciai mizerni, tada jau aiski 
>> situacijos baigtis ir gali nuspaust arba sankaba arba atleist stabdi, 
>> stabdant uzblokuotais ratais stabdymo kelias ilgeja todel to isvis reiktu 
>> vengt (nor ir vairuoji calibra :) )...
>
> apie stapdymo kelio ilgi uzblokuotais/neuzblokuotais ratais yra atskiras 
> fleimas :)
> ir tam kad isvengti ratu uzblokavimo (kad islaikyti judejimo kontrole, o 
> ne patrumpint stapdymo kelia) masinose buna ABSas

siaip supercaru nevadeliojes, bet su teisingu ABS'u masinos dar nesutikau 
(vasara dar dar, ziema nei stabdo, nei valdos)

> ir vairuoju ne calibra...
>