be abejo rwd kasdieniniam vairavimui yra da best variantas. svarus vairas, malonus vairavimas. kas yra fwd mes suzinojime kai gavome pirmus tgriratukus, po to - nu nx. tik is bedos. VNO "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message news:j4q0hl$gq4$1@trimpas.omnitel.net... > Tu čia apie kasdieninį važiavimą rašei?: > > "Priekiniai ratai vairavimui, galiniai varomieji taip kaip parashyta > biblijoje... kokiu chia chiudu prisigalvojot su tais priekiniais ir 4x4 > varomaisiais ir tie ir tie sugalvoti taupumo ir pravazhumo sumetimais apie > normalu vairavima ten net nebuvo galvojama :)" > > > "FX" wrote in message news:j4q0b1$gf9$1@trimpas.omnitel.net... > > Man rodos tu tiesiog neskiri sporto nuo kasdieninio vazhiavimo. Ash su > tokiais keliu ereliais net neturiu noro diskutuoti. > > FX > > "MindX" wrote in message news:j4pv38$eek$1@trimpas.omnitel.net... > > Gyvenu mieste ir dažnai išlekiu ant žvyro, žiemą ledo/sniego ir mieste > užtenka. Mieste vasarą kaip ir sakiau px, nebent per lietų nuo sankryžos > kažką aplenkt reikia, jei prieky kliūtis. > > "FX" wrote in message news:j4pt51$bfv$1@trimpas.omnitel.net... > > O tu ka gyveni mieste ir vazhineji trasose kurios nedengtos asfaltu??? > > FX > > "MindX" wrote in message news:j4pstm$b4l$1@trimpas.omnitel.net... > > Priekiniai - mieste/trasoj cingu lingu, galiniai ant asfalto, 4x4- žvyras, > sniegas ledas. Daba gerai? > > "FX" wrote in message news:j4pmq1$1me$1@trimpas.omnitel.net... > > Priekiniai ratai vairavimui, galiniai varomieji taip kaip parashyta > biblijoje... kokiu chia chiudu prisigalvojot su tais priekiniais ir 4x4 > varomaisiais ir tie ir tie sugalvoti taupumo ir pravazhumo sumetimais apie > normalu vairavima ten net nebuvo galvojama :) > > FX > > "MindX" wrote in message news:j4o485$c0e$1@trimpas.omnitel.net... > > _Truputį_ atleidus, iki tol kol ratų sukimasis vėl sutampa su greičiu. Iki > galo atleidus/stabdant jau pasikeitęs svorio balansas įtakoja tolimesnį > oversteerą. Vėlgi, ne visada, priklausomai nuo dangos slidumo. > > "LabaiNeSpauda" wrote in message news:j4o36s$ali$1@trimpas.omnitel.net... > > As tai visada galvojau, kad su rwd atleidus gaza gryzta sukibimas. > > > "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> parašė naujienų > news:j4nul0$5qt$1@trimpas.omnitel.net... >> Nu gerai, perfrazuosiu, 95% situacijų, kai ašis iš vis gali turėti >> kažkokią įtaką (atmetus paspaudžiau stabdį - sustojau). >> FWD taip sukonstruotos, kad beveik bet kokioje situacijoje pirma nuplaukia >> priekis. Taip atsitikus, natūraliai atleidžiamas gazas, kas grąžina >> sukibimą. >> >> Dar kartą pabrėšiu - kasdieniam, nepatyrusiams draiveriui. Turint įgūdžių >> santykis visiškai kitoks. >> >> "FX" wrote in message news:j4nt94$4b5$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Bullshit... kuom tas FWD geriau 95% avariniu situaciju??? Ka FWD geriau >> stabdo? Pats sustoja ant raudonos ar ishvazhiavimo y pagrindiny kelia??? >> Nusishnekate ponas konkrechiai... >> >> FX >> >> "MindX" wrote in message news:j4npm2$vtf$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Kasdieniam draiveriui 95% avarinių situacijų geriau FWD , tik likusiems >> 5% >> atvejams gali pagelbėti RWD specifika(+įgūdžiai) >> >> "Dainiushas" wrote in message news:j4npdr$vae$2@trimpas.omnitel.net... >> >> labai teisingai kabutes padėjai :) >> >> On 09/13/2011 05:18 PM, MindX wrote: >>> Dėl to vėliau FWD ir laikomos "saugesnėmis" mašinomis >>> >>> "Dainiushas" wrote in message news:j4no9e$trg$4@trimpas.omnitel.net... >>> >>> FWD paprastai vėliau "nurauna". Ir tada išsigraibyt jau būna sunku >>> >>> >>> On 09/13/2011 05:05 PM, MindX wrote: >>>> Arba atvirkščiai, atleidus gazą, svorio balansas persimes į priekį ir >>>> bus dar smagiau. O su FWD atleidus gazą nutrauksi įgimtą understeer'ą. >>>> Taip kad priklauso nuo situacijos. >>>> >>>> "Edvinas" wrote in message news:j4nnci$sv0$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> 2011-09-13 16:52, Dainiushas rašė: >>>>> būna situacijų, kai nepadeda ir automatizmas. Tuo labiau, automatizmas >>>>> labiausiai efektvus IMHO su RWD. Su FWD, AWD reikalingos reakcijos >>>>> truputį prieštarauja instinktams.... >>>> >>>> Tiesa. Auto kiek sumėčius, natūrali žmogaus reakcija yra atleisti gazą. >>>> RWD atveju tai yra kaip tik tai ko reikia, ko nepasakysi nei apie FWD, >>>> nei AWD... >>> >> >