Tema: Re: kaip teisingai stabdyti :-)
Autorius: VNO
Data: 2011-09-14 14:11:44
be abejo rwd kasdieniniam vairavimui yra da best variantas.
svarus vairas, malonus vairavimas.
kas yra fwd mes suzinojime kai gavome pirmus tgriratukus, po to - nu nx.
tik is bedos.

VNO
"MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message news:j4q0hl$gq4$1@trimpas.omnitel.net...
> Tu čia apie kasdieninį važiavimą rašei?:
> 
> "Priekiniai ratai vairavimui, galiniai varomieji taip kaip parashyta
> biblijoje... kokiu chia chiudu prisigalvojot su tais priekiniais ir 4x4
> varomaisiais ir tie ir tie sugalvoti taupumo ir pravazhumo sumetimais apie
> normalu vairavima ten net nebuvo galvojama :)"
> 
> 
> "FX"  wrote in message news:j4q0b1$gf9$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> Man rodos tu tiesiog neskiri sporto nuo kasdieninio vazhiavimo. Ash su
> tokiais keliu ereliais net neturiu noro diskutuoti.
> 
> FX
> 
> "MindX"  wrote in message news:j4pv38$eek$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> Gyvenu mieste ir dažnai išlekiu ant žvyro, žiemą ledo/sniego ir mieste
> užtenka. Mieste vasarą kaip ir sakiau px, nebent per lietų nuo sankryžos
> kažką aplenkt reikia, jei prieky kliūtis.
> 
> "FX"  wrote in message news:j4pt51$bfv$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> O tu ka gyveni mieste ir vazhineji trasose kurios nedengtos asfaltu???
> 
> FX
> 
> "MindX"  wrote in message news:j4pstm$b4l$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> Priekiniai - mieste/trasoj cingu lingu, galiniai ant asfalto, 4x4- žvyras,
> sniegas ledas. Daba gerai?
> 
> "FX"  wrote in message news:j4pmq1$1me$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> Priekiniai ratai vairavimui, galiniai varomieji taip kaip parashyta
> biblijoje... kokiu chia chiudu prisigalvojot su tais priekiniais ir 4x4
> varomaisiais ir tie ir tie sugalvoti taupumo ir pravazhumo sumetimais apie
> normalu vairavima ten net nebuvo galvojama :)
> 
> FX
> 
> "MindX"  wrote in message news:j4o485$c0e$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> _Truputį_  atleidus, iki tol kol ratų sukimasis vėl sutampa su greičiu. Iki
> galo atleidus/stabdant jau pasikeitęs svorio balansas įtakoja tolimesnį
> oversteerą. Vėlgi, ne visada, priklausomai nuo dangos slidumo.
> 
> "LabaiNeSpauda"  wrote in message news:j4o36s$ali$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> As tai visada galvojau, kad su rwd atleidus gaza gryzta sukibimas.
> 
> 
> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> parašė naujienų
> news:j4nul0$5qt$1@trimpas.omnitel.net...
>> Nu gerai, perfrazuosiu, 95% situacijų, kai ašis iš vis gali turėti 
>> kažkokią įtaką (atmetus paspaudžiau stabdį - sustojau).
>> FWD taip sukonstruotos, kad beveik bet kokioje situacijoje pirma nuplaukia 
>> priekis. Taip atsitikus, natūraliai atleidžiamas gazas, kas grąžina 
>> sukibimą.
>>
>> Dar kartą pabrėšiu - kasdieniam, nepatyrusiams draiveriui. Turint įgūdžių 
>> santykis visiškai kitoks.
>>
>> "FX"  wrote in message news:j4nt94$4b5$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> Bullshit... kuom tas FWD geriau 95% avariniu situaciju??? Ka FWD geriau
>> stabdo? Pats sustoja ant raudonos ar ishvazhiavimo y pagrindiny kelia???
>> Nusishnekate ponas konkrechiai...
>>
>> FX
>>
>> "MindX"  wrote in message news:j4npm2$vtf$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> Kasdieniam draiveriui 95%  avarinių situacijų geriau FWD , tik likusiems 
>> 5%
>> atvejams gali pagelbėti RWD specifika(+įgūdžiai)
>>
>> "Dainiushas"  wrote in message news:j4npdr$vae$2@trimpas.omnitel.net...
>>
>> labai teisingai kabutes padėjai :)
>>
>> On 09/13/2011 05:18 PM, MindX wrote:
>>> Dėl to vėliau FWD ir laikomos "saugesnėmis" mašinomis
>>>
>>> "Dainiushas" wrote in message news:j4no9e$trg$4@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> FWD paprastai vėliau "nurauna". Ir tada išsigraibyt jau būna sunku
>>>
>>>
>>> On 09/13/2011 05:05 PM, MindX wrote:
>>>> Arba atvirkščiai, atleidus gazą, svorio balansas persimes į priekį ir
>>>> bus dar smagiau. O su FWD atleidus gazą nutrauksi įgimtą understeer'ą.
>>>> Taip kad priklauso nuo situacijos.
>>>>
>>>> "Edvinas" wrote in message news:j4nnci$sv0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> 2011-09-13 16:52, Dainiushas rašė:
>>>>> būna situacijų, kai nepadeda ir automatizmas. Tuo labiau, automatizmas
>>>>> labiausiai efektvus IMHO su RWD. Su FWD, AWD reikalingos reakcijos
>>>>> truputį prieštarauja instinktams....
>>>>
>>>> Tiesa. Auto kiek sumėčius, natūrali žmogaus reakcija yra atleisti gazą.
>>>> RWD atveju tai yra kaip tik tai ko reikia, ko nepasakysi nei apie FWD,
>>>> nei AWD...
>>>
>> 
>