šiaip tai su uždarytu droseliu bet kuris variklis nelabai stabdo On 09/13/2011 05:43 PM, Doxlas wrote: > Nenorėjau veltis, bet stabdant ir stabdžiais ir varikliu, pastarasis > padeda stabdžiams, o ne trukdo. Pilnai atleidus gazą, kuras nepaduodamas > į cilindrus, ir variklis prisideda prie stabdžių savo kompresiniu > pasipriešinimu cilindruose. Kuras paduodamas tik tada, kai apsukos > krenta mažiau ~1,5 k apsukų, kad variklis neužgestų ir nenustotų veikt > vairo ir stabdžių stiprintuvai. Taigi stabdant tame tarpe ir varikliu, > reikia sekt apsukas, ir jungt žemesnę pavarą nelaukiant kol apsukos kris > žemiau ~2 k. > Yra niuansų - pvz benzininiai turbininiai varikliai su žemu suspaudimo > laipsniu praktiškai neduoda stabdymo jėgos. > > "CodeC" <co@co.co> wrote in message > news:j4nobs$u46$1@trimpas.omnitel.net... >> On 09/13/2011 05:08 PM, a wrote: >>> "pjezo"<kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message >>> news:j4ngii$jc7$1@trimpas.omnitel.net... >>>> isaugot maksimalu sukibima. >>>> hm, idomu, ka siais laikais mokina tose vairavimo mokyklose apie >>>> autobobilio andara ir jo sistemu veikima.... >>> >>> o gal galit paaiskint, kaip variklis sukabintas su ratais padeda >>> islaikyti >>> maksimalu sukibima? >>> rimtai, gal ir kvailas klausimas, bet paaiskinkit... >>> >>> nesgi jei jau stapdai ir ratus spaudzia kalades, tai variklis netik kad >>> nepadeda stapdyti, bet dargi bando tuos ratus sukti ir uzgesta arba >>> reikia >>> perkelt dali demesio ir viena ranka i begiu perjunginejima... >>> >> >> jo, jauciu pas pjezo netiketai dingo netas, elektra, ar dar kazkas >> baisaus nutiko nes taip ir nepapasakojo ko ismoko mokykloj apie auto >> sandara.... >> >>> >>