lai vaidina ka nori.. tikiuosi nesusikirs musu keliai:)) "FX" <someone@microsoft.com> wrote in message news:j4qe2h$4v5$1@trimpas.omnitel.net... > Tai chia maksimalus AG kiekis kiek teko MindX'ui vairuoti, tu nesiparink. > Jis chia vaidina kazhkoky gatviu sportininka keliu erely, o realiai turbut > yra keliu gaidelis net nezhinantis kaip reikia kontrinti ir posukius > ishimineti... > > FX > > "Pi." wrote in message news:j4qci6$33r$1@trimpas.omnitel.net... > > ne skysciau nei tavo paistalai ir kazko dalinimai is kazko (procentus > perpuse ir gauna 10ag:)) > tiek to.. as jau baigiu:) > "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message > news:j4q9m3$uk4$1@trimpas.omnitel.net... >> Pasikartosiu, apie stabdymo kelio sumažėjimą neminėjau nei žodžio. Aš >> pagrindžiau iš kur gavau 10 ag, o tavo "oj, nepajaučiau" skamba kur kas >> skysčiau. >> Viską kitką taikyk ne man >> >> >> "Pi." wrote in message news:j4q7cm$rde$1@trimpas.omnitel.net... >> >> ok, 10ag, tai 10 ag.. beja as irgi isreiskiau skaiciais - 0. dar turi >> argumentu? >> bet gincas ne apie tai buvo.. o apie tai, nafik reikia stabdyt varikliu >> artejant prie sviesoforo.. ir kokie buvo atsakymai.. padidina sukibima.. >> sumazina stabdymo kelia.. toliau prasidejo isvedziojimai.. kad taip.. nes >> ne >> taip kaista stabdziai ir to pasekoje, kai paspaudi stabdi greiciau >> sustoja.. >> dar buvo apie svorio centro "persistumima" ant priekio ir taip stabdo >> labiau.. tiesa su galu varomomis ar awd tas nebetinka.. nes nu.. galas >> palengveja.. ir del to nukelus koja nuo gazo ratai blokuojasi.. >> o ir manes neitikinsi, nepateikes irodymu, kad nuspaudus stabdi su >> ijungta >> pavara greiciau sustosi nei su laisva pavara ir stabdziu.. del mm ir >> sekundes tukstantuju daliu nesigincysim.. >> >> >> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message >> news:j4q6g8$puf$1@trimpas.omnitel.net... >>> Tai va, kai galėsi skaičiais išreikšti, tada galėsi sakyti kad 0. Aš tau >>> jau pateikiau vieną skaičių - 10 ag. Kad jėga ne 0 įsitikink bandydamas >>> stumti mašiną su įjungtu 1/2 bėgiu. >>> >>> >>> "Pi." wrote in message news:j4q5dm$o78$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> ar tu skaitai ka rasau..? >>> gal ir nedingsta niekur.. taciau ji yra salyginai labai maza ir artima >>> 0. >>> skaiciais negaliu isreiksti, jei gali pasidalink.. tiek kiek pats >>> bandziausi >>> siandien.. nepajutau praktiskai jokio skirtumo stabdydamas su/be >>> variklio >>> pagalbos.. >>> o kad variklis stabdo, nieks nesigincija.. ir nuo kalno vaziuojant ir >>> slidziam kely toks stabdymo budas naudojamas.. gal net ralyje ar f1 >>> lenktynese nadojami tokie stabdymo budai.. kur kiekviena tukstantoji >>> sekundes yra svarbi.. bet cia rasantiems tos tukstantosios =0.. >>> kazkas pasake plauko ir sriubos istorija.. kei sriuboje du >>> plaukai -DAUG.. o >>> kai ant galvos du plaukai- plika galva:) >>> taip ir cia.. >>> >>> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message >>> news:j4q4rt$nc5$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Apsispręsk: "variklis stabdo.. apie tai nieks nesigincija" vs. >>>> "variklio stabdymas yra 0". Kur dingsta jėga, kurią pats pripažinai, >>>> nuspaudus stabdžių pedalą ? >>>> >>>> >>>> >>>>> Aš prisikabinau tik dėl to kad tau "variklio stabdymas yra 0" bei prie >>>>> to, kad anot tavęs neįmanoma vienu metu stabdyti ir mėtyti pavaras. >>>>> Taip kad >>>> >>>> yra 0 kai laikai nuspaudes stabdzio pedala.. skaityt ismok, ir kad >>>> neimanoma saibu metyt stabdant irgi niekur nesakiau.. tik klausiau >>>> nauda to >>>> kame? paskaityk dar karta ka tau raso? >>>> >>>>> nekišk argumentų apie stabdymo kelią. Kitaip pradėsiu kalbėti apie >>>>> stabdymą posūkyje, kur varikliu gali keisti stabdymo/greitėjimo >>>>> santykį tarp ašių, ir tt. >>>> >>>> pasnekek.. ar tu manai, kad cia esi vienas protingas ir tokia tema tik >>>> vienas supranti..?:) >>>> >>>> >>>>> >>>>> >>>>> "Pi." wrote in message news:j4q3bi$l4q$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> karoce issukant uodegas visi:) pradedant pjezu, baigiant tavim.. >>>>> variklis >>>>> stabdo.. apie tai nieks nesigincija.. bet nepadidina sukibimo.. o del >>>>> stabdymo kelio sutrimpejimo irgi mitas.. nes kai spaudi stabdi.. tai >>>>> ratus >>>>> stabdo ne variklis.. o stabdziai.. netiki? vaziuodamas paspausk >>>>> stabdzius.. >>>>> uz 1s ismink sankaba.. ar maziau stabdys? mano subjektyvia nuomone ir >>>>> atliktu bandymu.. stoja lygiai taip pat.. aisku.. laboratorinemis >>>>> salygomis >>>>> gal ir atsirastu koks nors mm skaicius, bet realiame gyvenime, nei tu, >>>>> nei >>>>> as to nepajusime.. >>>>> >>>>> >>>>> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message >>>>> news:j4q2vv$kk0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Jei jėga yra reali, tu ją pajausti gali, vadinasi ji dalyvauja >>>>>> stabdyme. Nesivelsiu toliau, jei netingėsiu pasiknisiu internete, bet >>>>>> jei labai grubiai, dinostenduose transmisijos, variklio nuostoliai >>>>>> skaičiuojami ~15 proc. Labai spekuliuojant galima dalinti per pusę ir >>>>>> sakyti, kad 4 cilindrų variklis stabdo 10 ag pajėgumu. >>>>>> >>>>>> "Pi." wrote in message news:j4q19j$i20$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> >>>>>> nieks ir nesake, kad stabdo.. kai stabdziu nenaudoji.. ale kai juos >>>>>> naudoji, >>>>>> tai tas variklio stabdymas ...0 , ir realiai nepagerina sukibimo ir >>>>>> nesumazina stabdymo kelio.. >>>>>> >>>>>> >>>>>> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:j4q0qj$hah$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Nu va, piruetas, tai vadinasi kažkokia stabdymo jėga yra stabdant >>>>>>> varikliu ar ne ? ką ir reikėjo įrodyti. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "Pi." wrote in message news:j4q0aj$gef$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> >>>>>>> tfu.. siulei ant 90.. visi kiti zodziai lieka tie patys.. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message >>>>>>> news:j4q09j$gc8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>o atbulini jei ikisciau? >>>>>>>> o tu ant 120 siulai kist antra saiba?? ok.. :)) na ant sauso >>>>>>>> asfalto gal ir nebutu pirueto.. bet ant slidzios dangos.. abejoju >>>>>>>> ar tai butu saugus stabdymas:) >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message >>>>>>>> news:j4q041$g2q$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Ikišk prie 80-90km/h antrą (nepersistenk, nežinau kur pas tave >>>>>>>>> redlainas), ir tada parašyk apie įspūdžius. >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Pi." wrote in message news:j4pvjs$fab$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> >>>>>>>>> tai skaityk dar syki... >>>>>>>>> "mazint pavaras kai stabdis nuspaustas? kokia prasme? pats >>>>>>>>> pabandyk.. >>>>>>>>> nuspaudes stabdi junginet begius.. ir parasyk ka pajutai.. bet >>>>>>>>> nuspades >>>>>>>>> stabdzius.. o ne koja uzdejes.." >>>>>>>>> >>>>>>>>> beja dabar kaip tik vaziavau.. greitis 120, 6 pavara.. nuimu koja >>>>>>>>> nuo gazo.. >>>>>>>>> nu .. negreiteja.. bet stabdymu to irgi nepavadinciau.. ikisu 5 >>>>>>>>> begi.. nu >>>>>>>>> nieko ypatingai nepasijaucia stabdymo prasme.. 4 .. tas pats.. >>>>>>>>> dar pabandom.. vaziuojam.. stabdom ir uz 1-2s. isminam sankaba.. >>>>>>>>> nepavyko >>>>>>>>> niekaip pajusti, kad stabdymas sumazetu.. stabdo lygiai taip >>>>>>>>> pat... >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>> news:j4pti8$c55$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> Apie prasmę niekas nekalbėjo, siūlei pabandyti, ir parašyti ką >>>>>>>>>> jauti. prie šių žodžių ir pajutau reikalą prisikabint. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Pi." wrote in message news:j4pmom$1jo$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> blin.. pakartosiu... gal neteisingai supratai.. kokia prasme >>>>>>>>>> kistti nuo 5 >>>>>>>>>> iki 2, kai tikslas sustoti? o kad imanoma, tai as zinau.. ir >>>>>>>>>> kartais pats >>>>>>>>>> taip darau.. >>>>>>>>>> kalba eina apie tai, kad zeminant pavaras dideja sukibimas su >>>>>>>>>> keliu-trumpeja >>>>>>>>>> stabdymo kelias.. ir as sakau, kad tai briedas.. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>> news:j4pmf8$12r$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> Tai tu pats siūlei pabandyti stabdant sukišti pavaras. Aš tau >>>>>>>>>>> daviau linką, kuriame parodyta kaip tai daroma, siūliau cirką. O >>>>>>>>>>> ar tu nuo 5 iki 2 susimažinsi tam kad visiškai sustot ar 2 bėgiu >>>>>>>>>>> į posūkį įvažiuot, nebedidelis skirtumas. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "Pi." wrote in message news:j4plve$as$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> as ir nesakiau, kad negalima sukist.. o prasme? >>>>>>>>>>> jei idemiai ziurejai.. tai ka daro.. gazas dugnas.. stabdis.. >>>>>>>>>>> sankaba ir >>>>>>>>>>> zemesnis begis, kad isvaziuot is posukio su zemesiu >>>>>>>>>>> begiu=didesniu greiciu.. >>>>>>>>>>> bet kai begius kisa zemyn, koja nuo stabdziu nenukeliama.. tai >>>>>>>>>>> jis stabdo >>>>>>>>>>> stabdziais.. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>> news:j4plfk$v8v$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> Kiek mokėtum už šį cirko numerį? Parodyčiau , kaip stabdant nuo >>>>>>>>>>>> ~120 sujungt visas pavaras nuo 5 iki 1. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Tiek to, pažiūrėti gali ir čia : >>>>>>>>>>>> http://www.youtube.com/watch?v=eYnVBEGF2t0&feature=player_detailpage#t=68s >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> "Pi." wrote in message >>>>>>>>>>>> news:j4pkd0$th3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> mazint pavaras kai stabdis nuspaustas? kokia prasme? pats >>>>>>>>>>>> pabandyk.. >>>>>>>>>>>> nuspaudes stabdi junginet begius.. ir parasyk ka pajutai.. bet >>>>>>>>>>>> nuspades >>>>>>>>>>>> stabdzius.. o ne koja uzdejes.. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message >>>>>>>>>>>> news:j4pj6s$rrc$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>> tu pvz pabandyk stabdydamas su sankaba vidury stabdymo imest >>>>>>>>>>>>> letesni begi tuo momentu ir atleist sankaba ir tada cia >>>>>>>>>>>>> parasyk ka pajautei ar suprastejo stabdymas ar pagerejo ar >>>>>>>>>>>>> nieko nepasikeite... >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message >>>>>>>>>>>>> news:j4oah8$k50$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>> paaiskink is kur atsiras papildomas stabdymo momentas, jei ir >>>>>>>>>>>>>> taip paspaudus stabdi apkrova pasiskirsto kaip tu parasei.. >>>>>>>>>>>>>> nebesigilinant i tuos %.. nebent tik ta sekundes dalis kur >>>>>>>>>>>>>> nukeli koja nuo gazo.. variklis stabdo iki tol kol paspaudi >>>>>>>>>>>>>> stabdzio pedala.. tada taip.. efektas yra.. poto kai nuspaudi >>>>>>>>>>>>>> stabdi.. variklio stabdymas niekinis.. spaudi sankaba, kad >>>>>>>>>>>>>> neuzgestum ir nebutu dar blogiau.. >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>>>>> news:j4oa4q$jmm$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>> Galiniai varomi nekeičia situacijos. Stabdant daugiau kaip >>>>>>>>>>>>>>> 70% apkrovos tenka priekiniams ratams nepriklausomai nuo >>>>>>>>>>>>>>> automobilio komponuotės, nes viso automobilio svorio centras >>>>>>>>>>>>>>> stabdant "pasistumia" pirmyn. Ir va būtent pačioj stabdymo >>>>>>>>>>>>>>> pradžioj davus papildomą stabdymo momentą iš variklio, dar >>>>>>>>>>>>>>> labiau "užkraunam" priekinius ratus ir galim efektyviau >>>>>>>>>>>>>>> stabdyt. >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> "CodeC" <a@b.c> wrote in message >>>>>>>>>>>>>>> news:j4o9h1$itg$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>>> On 09/13/2011 09:57 PM, Pi. wrote: >>>>>>>>>>>>>>>>> fizikos mokslu daktarui gal ir elementaru..:))) >>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>>>>>>>> news:j4o86p$h71$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>>>>> Ogi labai paprastai - stabdant didžioji dalis apkrovos >>>>>>>>>>>>>>>>>> tenka >>>>>>>>>>>>>>>>>> priekiniams ratams, ir jei pradedama stabdyt ne tik >>>>>>>>>>>>>>>>>> stabdžiais, bet ir >>>>>>>>>>>>>>>>>> varikliu, padidėja priekinių ratų dinaminė apkrova į >>>>>>>>>>>>>>>>>> asfaltą, todėl >>>>>>>>>>>>>>>>>> priekinės padangos geriau sukimba su kelio danga, todėl >>>>>>>>>>>>>>>>>> galimas >>>>>>>>>>>>>>>>>> didesnis stabdymo momentas neblokuojant priekinių ratų. >>>>>>>>>>>>>>>>>> Sorry, bet tai >>>>>>>>>>>>>>>>>> elementari fizika... >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> o jei varomi galiniai?:) siaip tai naudoji savokas >>>>>>>>>>>>>>>> bilekokias bilekur bile daug prirasyt. tavo rasliavos >>>>>>>>>>>>>>>> reziume tokia, kad tavo auto stabdziai per silpni, ir tu >>>>>>>>>>>>>>>> jiems padede stabdydamas varikliu. >>>>>>>>>>>>>>>> nori rimtai testa padaryt? tu stabdysi varikliu ir >>>>>>>>>>>>>>>> stabdziais o as vien stabdziais, paziuresim kas greiciau >>>>>>>>>>>>>>>> sustos. >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> p.s. apie fizika praleidai proga patylet. >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>> "CodeC" <a@b.c> wrote in message >>>>>>>>>>>>>>>>>> news:j4o7l2$gej$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>>>>>> On 09/13/2011 09:18 PM, pjezo wrote: >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> o yra tikslas aikint? >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> kai jau n kartu buvo paaiskinta? >>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>> nu bet vis skirtingai. pvz: >>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>> On 09/13/2011 02:58 PM, pjezo wrote: >>>>>>>>>>>>>>>>>>> > isaugot maksimalu sukibima. >>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>> taip ir nepaaiskinai, kokie auto sandaros ypatumai lemia >>>>>>>>>>>>>>>>>>> sita dalyka >>>>>>>>>>>>>>>>>>> ir kaip... >>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>