nesakyk, ant kokių ledinių vėžių ir su fwd gali pamest galą. On 09/13/2011 06:59 PM, MindX wrote: > Nu gerai, perfrazuosiu, 95% situacijų, kai ašis iš vis gali turėti > kažkokią įtaką (atmetus paspaudžiau stabdį - sustojau). > FWD taip sukonstruotos, kad beveik bet kokioje situacijoje pirma > nuplaukia priekis. Taip atsitikus, natūraliai atleidžiamas gazas, kas > grąžina sukibimą. > > Dar kartą pabrėšiu - kasdieniam, nepatyrusiams draiveriui. Turint > įgūdžių santykis visiškai kitoks. > > "FX" wrote in message news:j4nt94$4b5$1@trimpas.omnitel.net... > > Bullshit... kuom tas FWD geriau 95% avariniu situaciju??? Ka FWD geriau > stabdo? Pats sustoja ant raudonos ar ishvazhiavimo y pagrindiny kelia??? > Nusishnekate ponas konkrechiai... > > FX > > "MindX" wrote in message news:j4npm2$vtf$1@trimpas.omnitel.net... > > Kasdieniam draiveriui 95% avarinių situacijų geriau FWD , tik likusiems 5% > atvejams gali pagelbėti RWD specifika(+įgūdžiai) > > "Dainiushas" wrote in message news:j4npdr$vae$2@trimpas.omnitel.net... > > labai teisingai kabutes padėjai :) > > On 09/13/2011 05:18 PM, MindX wrote: >> Dėl to vėliau FWD ir laikomos "saugesnėmis" mašinomis >> >> "Dainiushas" wrote in message news:j4no9e$trg$4@trimpas.omnitel.net... >> >> FWD paprastai vėliau "nurauna". Ir tada išsigraibyt jau būna sunku >> >> >> On 09/13/2011 05:05 PM, MindX wrote: >>> Arba atvirkščiai, atleidus gazą, svorio balansas persimes į priekį ir >>> bus dar smagiau. O su FWD atleidus gazą nutrauksi įgimtą understeer'ą. >>> Taip kad priklauso nuo situacijos. >>> >>> "Edvinas" wrote in message news:j4nnci$sv0$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> 2011-09-13 16:52, Dainiushas rašė: >>>> būna situacijų, kai nepadeda ir automatizmas. Tuo labiau, automatizmas >>>> labiausiai efektvus IMHO su RWD. Su FWD, AWD reikalingos reakcijos >>>> truputį prieštarauja instinktams.... >>> >>> Tiesa. Auto kiek sumėčius, natūrali žmogaus reakcija yra atleisti gazą. >>> RWD atveju tai yra kaip tik tai ko reikia, ko nepasakysi nei apie FWD, >>> nei AWD... >> >