o kai varomi galiniai tai mašina pasvyra atgal stabdant. nepastebėjai??? o su AWD tai nesvyra nei į prieki, nei atgal - todėl juos ir vadina ištraukėjais. "CodeC" <a@b.c> wrote in message news:j4o9h1$itg$1@trimpas.omnitel.net... > On 09/13/2011 09:57 PM, Pi. wrote: >> fizikos mokslu daktarui gal ir elementaru..:))) >> >> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >> news:j4o86p$h71$1@trimpas.omnitel.net... >>> Ogi labai paprastai - stabdant didžioji dalis apkrovos tenka >>> priekiniams ratams, ir jei pradedama stabdyt ne tik stabdžiais, bet ir >>> varikliu, padidėja priekinių ratų dinaminė apkrova į asfaltą, todėl >>> priekinės padangos geriau sukimba su kelio danga, todėl galimas >>> didesnis stabdymo momentas neblokuojant priekinių ratų. Sorry, bet tai >>> elementari fizika... > > o jei varomi galiniai?:) siaip tai naudoji savokas bilekokias bilekur bile > daug prirasyt. tavo rasliavos reziume tokia, kad tavo auto stabdziai per > silpni, ir tu jiems padede stabdydamas varikliu. > nori rimtai testa padaryt? tu stabdysi varikliu ir stabdziais o as vien > stabdziais, paziuresim kas greiciau sustos. > > p.s. apie fizika praleidai proga patylet. > >>> >>> "CodeC" <a@b.c> wrote in message >>> news:j4o7l2$gej$1@trimpas.omnitel.net... >>>> On 09/13/2011 09:18 PM, pjezo wrote: >>>>> o yra tikslas aikint? >>>>> kai jau n kartu buvo paaiskinta? >>>> >>>> nu bet vis skirtingai. pvz: >>>> >>>> On 09/13/2011 02:58 PM, pjezo wrote: >>>> > isaugot maksimalu sukibima. >>>> >>>> >>>> taip ir nepaaiskinai, kokie auto sandaros ypatumai lemia sita dalyka >>>> ir kaip... >>>> >> >