niekaip nepadidinamas nu :) On 09/13/2011 04:11 PM, Pi. wrote: > nu blin.. o kaip padidinamas sukibimas su kelio danga stabdant ir > varikliu ir stabdziais? nuo to pradekim.. nes nuo to pradzia ir buvo.. > > > > "pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message > news:j4nkin$p23$1@trimpas.omnitel.net... >> klausyk- o tu supranti ka reiskia savoka "blokuoti ratai" ? >> >> nes panasu kad visiskai nesuvoki apie ka rasai. >> >> bloguoti ratai- ratai, del stabdymo(stabdziu ar/ir variklio pagalba) >> nustoja suktis, vyksta ciuozimas kelio danga. >> >> taves ir klausia- ka bendro su stabdymu turi ratu uzblokavimas ir >> nevaldomas ciuozimas kelio danga ? >> apie Zasados pamokas kolkas pamirstam- ten jau kita opera. >> >> >> "CodeC" <co@co.co> wrote in message >> news:j4nk51$oh5$1@trimpas.omnitel.net... >>> On 09/13/2011 03:57 PM, pjezo wrote: >>>> ka bendro turi stabdymas ir ratu blokavimas? >>>> nenuostabu kad nesupranti kam reikalingos pavaros stabdymo metu... >>> >>> o tai jei ratai neblokuoti, tai kaip padideja sukibimas (o kartu ir >>> stabdymo kelias) stabdant varikliu? nori pasakyt, mes va dviese su >>> identiskom masinom vaziuodami vienodu greiciu ir pradeje stabdyt toj >>> pacioj vietoj sustosim skirtingai del to, kad tu stabdysi varikliu? gal >>> ir taip, bet as sustosiu tikrai greiciau... >>> >>>> >>>> "CodeC"<co@co.co> wrote in message >>>> news:j4nj0n$mt1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> tu gal pasibandyk kur po darbo, poto parasyk kaip sekes trumpint >>>>> stabdymo kelia blokavus ratus neismynus sankabos. o namie apie >>>>> automatus >>>>> ir ju skirtumus nuo mechanines paskaitinek... >>>>> i win, you loose :) >>> >