Tema: Re: kaip teisingai stabdyti :-)
Autorius: Pi.
Data: 2011-09-14 10:45:25
kaip tai padidina sukibima ir kaip sumazina stabdymo kelia? kad kaladeles ir 
kuras tauposi sutinku..


"Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message 
news:j4plg1$v9g$1@trimpas.omnitel.net...
> sakykim 10-15% stabdymo darbo atlieka variklis, reiskia stabdziu diskai ir 
> kaladeles 10-15% atlieka maziau darbo, ko pasekoj maziau kaista ir dyla ir 
> islaiko geresni stabdymo efektyvuma...
>
>
> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
> news:j4numc$5o6$2@trimpas.omnitel.net...
>> ką reiškia efektyviau?
>>
>> On 09/13/2011 05:49 PM, Rrr wrote:
>>> Idomiai stabdai, as tai spaudziu stabdi ir stabdau, kol pasiekiu ~1-1.5k
>>> RPM, o tik tada isminu sankaba ir isjungiu begi. Taip stabdant masina
>>> visiskai neryja benzino + efektyviau stabdo.
>>>
>>>
>>>
>>> On 2011.09.13 14:30, neklausiu wrote:
>>>> kilo gincas.
>>>> va cia http://www.idriver.spb.ru/content/kak-pravilno-tormozit/ visokiu
>>>> keistu variantu.
>>>> Mane moke, kad stabdant negalima spausti stabdzio nenuspaudus sankabos.
>>>> Man sako, kad stabdant prie sviesoforo, pvz., reikia nuspausti stabdi,
>>>> tada
>>>> isjungti begi (nuspaudus sankaba aisku) ir riedeti laisva pavara.
>>>> As stabdau paprastai nuspaudes sankaba ir stabdi, kai masina sustoja,
>>>> isjungiu begi. Tai trunka kokias 5 sek., maks 10 sek. Ar per ta laika
>>>> gali
>>>> sudegti sankaba.
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>
>
>