>> P.S. integralės 100-0 km/h stabdymo kelias - 37,5 m. > o nenaudojant 'stabdymo varikliu'? Neturiu duomenų. Man įdomu tamstos automobilio stabdymo kelias, jei jis nuo 60 km/h stabdant variklį gesina. Aš tiesiog "pakimbu" ant saugos diržų, nereikia įsitvert niekur. Be jų neįsivaizduoju kaip galima stabdyt ir valdyt automobilį, net ir važiuojant/stabdant nuo 50 km/h. Aš parašiau apie "iškart" - kad spėji nuspaust sankabą ir įjungt žemesnę pavarą. "CodeC" <a@b.c> wrote in message news:j4oe4j$oa9$1@trimpas.omnitel.net... > On 09/13/2011 11:18 PM, Doxlas wrote: >> Automobiliai - ne vienas, bet nei su Lancia Delta integrale, nei su Alfa >> Romeo 155 nepavyksta važiuojant 150 km/h užblokuot ratus/priverst dirbt >> ABS (Alfoj ji yra) iškart tik numygus stabdį. > > bet stabdymas varikliu tai itakoja maziau nei priespriesinis vejas. > >> Netgi mieste važiuojant 60 km/h ratai nesiblokuoja iškart ir variklis > > 'iskart' tai labai reliatyvu. > >> neužgęsta - lieka laiko kad nuspaust sankabą ir pakeist pavarą. > > remontuokis stabdzius. mano cypteli momentaliai ir turi gerai rankom > isitvert kad su galva kurnors nepisteltum. > >> P.S. integralės 100-0 km/h stabdymo kelias - 37,5 m. > > o nenaudojant 'stabdymo varikliu'?