Tema: Re: kaip teisingai stabdyti :-)
Autorius: MindX
Data: 2011-09-14 10:23:46
Aš galvoju kad toks mechanizmas, kuris ekstremalaus stabdymo metu išbando
abu stabdymo būdus - blokuojant ratus ir ant praslydimo ribos ir nustaty
kuris konkrečioje situacijoje yra geresnis, yra kosminė technologija iš
Marso. Kadangi ABS nemoka važiuoti tolygiai ant praslydimo ribos, plius
turėtų atsižvelgti, kada "aukoti" galimybę vairuoti dėl geresnio sukibimo
visiškai blokuojant ratus, tai nepatikėsiu tokios technologijos egzistavimu
produkcinėse mašinose, kol negausiu nuorodos į šaltinį.

"VNO"  wrote in message news:j4pjvb$sup$1@trimpas.omnitel.net...

na MindX gal galvoja, kad abs ir is jo gimes antipraslydymo mechanizmas tai
kosmine technologija is Marso. :)

VNO