Tema: Re: kaip teisingai stabdyti :-)
Autorius: Altazaras
Data: 2011-09-14 10:29:14
siaip tai avarines situacijos/nenumatytos kliuties metu galvoti nebuna kada ir viskas vyksta refleksu lygyje (susiformavusiu nuo kasdienines praktikos) ir trunka 1-1,5 sek, kur jau ten begalvosi dar kazka...

ir isvis sita tema idomiai issigime i kazkokius asmeninius gincus...

gi manau dauguma rasanciu nemazai metu vazineja ir supranta kad stabdymas neisminant sankabos ir esant dideliam greiciui - tikrai kazkiek padeda stabdymui ir auto stabilumui - negi pasakysit dauguma vaziuodami pvz 130 km/h pirma isjungiat begi, ar isminat sankaba, o tada stabdot - tada sorry, bet esat kamikadzes...dar rankini galima pabandyt uztraukt - kad jau butu tikrai pilnas kaifas ;))

taip pat manau visi supranta kad stabdymas varikliu esant mazam greiciui, ir ypatingai kai slidu, cia daugiau reliktas tu laiku kai dar nebuvo abs - ko pasekoje maziau blokuodavosi ratai ir tikrai budavo geresnis sukibimas. bet nereikia pamirsti, kad ir tokioje situacijoje, pradejus slysti - gali reikt pasikoreguot gazu, bet jei begis laisvas - tada jau beliks buti keleiviu, nes laiko junginejimams dazniausiai nebuna...