siaip tai avarines situacijos/nenumatytos kliuties metu galvoti nebuna kada ir viskas vyksta refleksu lygyje (susiformavusiu nuo kasdienines praktikos) ir trunka 1-1,5 sek, kur jau ten begalvosi dar kazka... ir isvis sita tema idomiai issigime i kazkokius asmeninius gincus... gi manau dauguma rasanciu nemazai metu vazineja ir supranta kad stabdymas neisminant sankabos ir esant dideliam greiciui - tikrai kazkiek padeda stabdymui ir auto stabilumui - negi pasakysit dauguma vaziuodami pvz 130 km/h pirma isjungiat begi, ar isminat sankaba, o tada stabdot - tada sorry, bet esat kamikadzes...dar rankini galima pabandyt uztraukt - kad jau butu tikrai pilnas kaifas ;)) taip pat manau visi supranta kad stabdymas varikliu esant mazam greiciui, ir ypatingai kai slidu, cia daugiau reliktas tu laiku kai dar nebuvo abs - ko pasekoje maziau blokuodavosi ratai ir tikrai budavo geresnis sukibimas. bet nereikia pamirsti, kad ir tokioje situacijoje, pradejus slysti - gali reikt pasikoreguot gazu, bet jei begis laisvas - tada jau beliks buti keleiviu, nes laiko junginejimams dazniausiai nebuna... "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message ... > isivaizduok tikrai pagalvoju apie kelio bukle.. > > "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message > news:j4pgk6$nd2$1@trimpas.omnitel.net... >> sako, pripratimas blogiau prigimimo... tai va, jei visais atvejais >> stabdysi su begiu, iprasi ir visada bus gerai (ar slidu ar ne, ar tepalas >> ar ledas)... ar tu pries stabdant dar pagalvoji apie kelio bukle ir priimi >> sprendima kaip stabdysi?... >> >> >> "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message >> news:j4ngnd$jjv$1@trimpas.omnitel.net... >>> slidziam kely gal ir aktualu.. bet kasdienam vazinejime..?? stabdant >>> pries sviesoforus.. mazinti stabdymo kelia?? juk pakankamai to kelio >>> paprastai.. ar pries stabdant taip kaip apraset, su tikslu mazint >>> stabdymo kelia, reikia vaziuot "gazas dugnas" ?? tada gal ir aktualu.. >>> >>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >>> news:j4ngf2$j73$1@trimpas.omnitel.net... >>>> sutrumpinti stabdymo kelia >>>> >>>> "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message >>>> news:j4ng42$ilf$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>o kam to reik? kaladeles taupyt? >>>>> >>>>> "fkt" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message >>>>> news:j4ng1u$ihp$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> nu tai blogai tu darai, stabdai, o tuo paciu paleidi laisva masina >>>>>> riedet, reik: stabdai ir tuo paciu metai pavaras i zemesnes ir vis >>>>>> nepamirsti atleidinet snakamos, kad stabdytum ir varikliu. >>>>>> >>>>>> "neklausiu" <neklausk@nieko.lt> wrote in message >>>>>> news:j4nesu$ggh$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> kilo gincas. >>>>>>> va cia http://www.idriver.spb.ru/content/kak-pravilno-tormozit/ >>>>>>> visokiu >>>>>>> keistu variantu. >>>>>>> Mane moke, kad stabdant negalima spausti stabdzio nenuspaudus >>>>>>> sankabos. >>>>>>> Man sako, kad stabdant prie sviesoforo, pvz., reikia nuspausti >>>>>>> stabdi, tada >>>>>>> isjungti begi (nuspaudus sankaba aisku) ir riedeti laisva pavara. >>>>>>> As stabdau paprastai nuspaudes sankaba ir stabdi, kai masina sustoja, >>>>>>> isjungiu begi. Tai trunka kokias 5 sek., maks 10 sek. Ar per ta laika >>>>>>> gali >>>>>>> sudegti sankaba. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >> >