Tema: Re: kaip teisingai stabdyti :-)
Autorius: Doxlas
Data: 2011-09-14 11:13:10
Sukibimas lieka tas pats, ir stabdžių stabdymo jėga ta pati, tik va jei tos 
stabdžių stabdymo jėgos pilnai pakanka kad blokuot ratus prie 40 km/h, tai 
prie 150 km/h stabdžių stabdymo jėgos jau nebepakanka ratams blokuoti, ir 
jei tuo momentu stabdžiams padėsim ir varikliu (kad ir +10% nuo suminės 
stabdymo jėgos), tai sutrumpinsim stabdymo kelią - greičiau sustabdysim iki 
tokio greičio, kai užtenka vien tik stabdžių kad maximaliai efektyviai 
sustabdyt.

"Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message 
news:j4pm2l$f3$1@trimpas.omnitel.net...
> kaip tai padidina sukibima ir kaip sumazina stabdymo kelia? kad kaladeles 
> ir kuras tauposi sutinku..
>
>
> "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message 
> news:j4plg1$v9g$1@trimpas.omnitel.net...
>> sakykim 10-15% stabdymo darbo atlieka variklis, reiskia stabdziu diskai 
>> ir kaladeles 10-15% atlieka maziau darbo, ko pasekoj maziau kaista ir 
>> dyla ir islaiko geresni stabdymo efektyvuma...
>>
>>
>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>> news:j4numc$5o6$2@trimpas.omnitel.net...
>>> ką reiškia efektyviau?
>>>
>>> On 09/13/2011 05:49 PM, Rrr wrote:
>>>> Idomiai stabdai, as tai spaudziu stabdi ir stabdau, kol pasiekiu 
>>>> ~1-1.5k
>>>> RPM, o tik tada isminu sankaba ir isjungiu begi. Taip stabdant masina
>>>> visiskai neryja benzino + efektyviau stabdo.
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> On 2011.09.13 14:30, neklausiu wrote:
>>>>> kilo gincas.
>>>>> va cia http://www.idriver.spb.ru/content/kak-pravilno-tormozit/ 
>>>>> visokiu
>>>>> keistu variantu.
>>>>> Mane moke, kad stabdant negalima spausti stabdzio nenuspaudus 
>>>>> sankabos.
>>>>> Man sako, kad stabdant prie sviesoforo, pvz., reikia nuspausti stabdi,
>>>>> tada
>>>>> isjungti begi (nuspaudus sankaba aisku) ir riedeti laisva pavara.
>>>>> As stabdau paprastai nuspaudes sankaba ir stabdi, kai masina sustoja,
>>>>> isjungiu begi. Tai trunka kokias 5 sek., maks 10 sek. Ar per ta laika
>>>>> gali
>>>>> sudegti sankaba.
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>>
>