mazint pavaras kai stabdis nuspaustas? kokia prasme? pats pabandyk.. nuspaudes stabdi junginet begius.. ir parasyk ka pajutai.. bet nuspades stabdzius.. o ne koja uzdejes.. "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message news:j4pj6s$rrc$1@trimpas.omnitel.net... > tu pvz pabandyk stabdydamas su sankaba vidury stabdymo imest letesni begi > tuo momentu ir atleist sankaba ir tada cia parasyk ka pajautei ar > suprastejo stabdymas ar pagerejo ar nieko nepasikeite... > > > "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message > news:j4oah8$k50$1@trimpas.omnitel.net... >> paaiskink is kur atsiras papildomas stabdymo momentas, jei ir taip >> paspaudus stabdi apkrova pasiskirsto kaip tu parasei.. nebesigilinant i >> tuos %.. nebent tik ta sekundes dalis kur nukeli koja nuo gazo.. variklis >> stabdo iki tol kol paspaudi stabdzio pedala.. tada taip.. efektas yra.. >> poto kai nuspaudi stabdi.. variklio stabdymas niekinis.. spaudi sankaba, >> kad neuzgestum ir nebutu dar blogiau.. >> >> >> >> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >> news:j4oa4q$jmm$1@trimpas.omnitel.net... >>> Galiniai varomi nekeičia situacijos. Stabdant daugiau kaip 70% apkrovos >>> tenka priekiniams ratams nepriklausomai nuo automobilio komponuotės, nes >>> viso automobilio svorio centras stabdant "pasistumia" pirmyn. Ir va >>> būtent pačioj stabdymo pradžioj davus papildomą stabdymo momentą iš >>> variklio, dar labiau "užkraunam" priekinius ratus ir galim efektyviau >>> stabdyt. >>> >>> "CodeC" <a@b.c> wrote in message >>> news:j4o9h1$itg$1@trimpas.omnitel.net... >>>> On 09/13/2011 09:57 PM, Pi. wrote: >>>>> fizikos mokslu daktarui gal ir elementaru..:))) >>>>> >>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >>>>> news:j4o86p$h71$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Ogi labai paprastai - stabdant didžioji dalis apkrovos tenka >>>>>> priekiniams ratams, ir jei pradedama stabdyt ne tik stabdžiais, bet >>>>>> ir >>>>>> varikliu, padidėja priekinių ratų dinaminė apkrova į asfaltą, todėl >>>>>> priekinės padangos geriau sukimba su kelio danga, todėl galimas >>>>>> didesnis stabdymo momentas neblokuojant priekinių ratų. Sorry, bet >>>>>> tai >>>>>> elementari fizika... >>>> >>>> o jei varomi galiniai?:) siaip tai naudoji savokas bilekokias bilekur >>>> bile daug prirasyt. tavo rasliavos reziume tokia, kad tavo auto >>>> stabdziai per silpni, ir tu jiems padede stabdydamas varikliu. >>>> nori rimtai testa padaryt? tu stabdysi varikliu ir stabdziais o as vien >>>> stabdziais, paziuresim kas greiciau sustos. >>>> >>>> p.s. apie fizika praleidai proga patylet. >>>> >>>>>> >>>>>> "CodeC" <a@b.c> wrote in message >>>>>> news:j4o7l2$gej$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> On 09/13/2011 09:18 PM, pjezo wrote: >>>>>>>> o yra tikslas aikint? >>>>>>>> kai jau n kartu buvo paaiskinta? >>>>>>> >>>>>>> nu bet vis skirtingai. pvz: >>>>>>> >>>>>>> On 09/13/2011 02:58 PM, pjezo wrote: >>>>>>> > isaugot maksimalu sukibima. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> taip ir nepaaiskinai, kokie auto sandaros ypatumai lemia sita dalyka >>>>>>> ir kaip... >>>>>>> >>>>> >>>> >> > >