neisjungtas begis tau gali pagelbet kai po stabdymo reiks greit pagreitet ir sankabos minkymui su begiu junginejimais neliks laiko, variklis ratus bando prasukt jau pacioj pabaigoj kai greiciai mizerni, tada jau aiski situacijos baigtis ir gali nuspaust arba sankaba arba atleist stabdi, stabdant uzblokuotais ratais stabdymo kelias ilgeja todel to isvis reiktu vengt (nor ir vairuoji calibra :) )... "a" <a@a.a> wrote in message news:j4no4n$trm$1@trimpas.omnitel.net... > "pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message > news:j4ngii$jc7$1@trimpas.omnitel.net... >> isaugot maksimalu sukibima. >> hm, idomu, ka siais laikais mokina tose vairavimo mokyklose apie >> autobobilio andara ir jo sistemu veikima.... > > o gal galit paaiskint, kaip variklis sukabintas su ratais padeda islaikyti > maksimalu sukibima? > rimtai, gal ir kvailas klausimas, bet paaiskinkit... > > nesgi jei jau stapdai ir ratus spaudzia kalades, tai variklis netik kad > nepadeda stapdyti, bet dargi bando tuos ratus sukti ir uzgesta arba reikia > perkelt dali demesio ir viena ranka i begiu perjunginejima... > >