tai skaityk dar syki... "mazint pavaras kai stabdis nuspaustas? kokia prasme? pats pabandyk.. nuspaudes stabdi junginet begius.. ir parasyk ka pajutai.. bet nuspades stabdzius.. o ne koja uzdejes.." beja dabar kaip tik vaziavau.. greitis 120, 6 pavara.. nuimu koja nuo gazo.. nu .. negreiteja.. bet stabdymu to irgi nepavadinciau.. ikisu 5 begi.. nu nieko ypatingai nepasijaucia stabdymo prasme.. 4 .. tas pats.. dar pabandom.. vaziuojam.. stabdom ir uz 1-2s. isminam sankaba.. nepavyko niekaip pajusti, kad stabdymas sumazetu.. stabdo lygiai taip pat... "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message news:j4pti8$c55$1@trimpas.omnitel.net... > Apie prasmę niekas nekalbėjo, siūlei pabandyti, ir parašyti ką jauti. prie > šių žodžių ir pajutau reikalą prisikabint. > > "Pi." wrote in message news:j4pmom$1jo$1@trimpas.omnitel.net... > > blin.. pakartosiu... gal neteisingai supratai.. kokia prasme kistti nuo 5 > iki 2, kai tikslas sustoti? o kad imanoma, tai as zinau.. ir kartais pats > taip darau.. > kalba eina apie tai, kad zeminant pavaras dideja sukibimas su > keliu-trumpeja > stabdymo kelias.. ir as sakau, kad tai briedas.. > > "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message > news:j4pmf8$12r$1@trimpas.omnitel.net... >> Tai tu pats siūlei pabandyti stabdant sukišti pavaras. Aš tau daviau >> linką, kuriame parodyta kaip tai daroma, siūliau cirką. O ar tu nuo 5 iki >> 2 susimažinsi tam kad visiškai sustot ar 2 bėgiu į posūkį įvažiuot, >> nebedidelis skirtumas. >> >> "Pi." wrote in message news:j4plve$as$1@trimpas.omnitel.net... >> >> as ir nesakiau, kad negalima sukist.. o prasme? >> jei idemiai ziurejai.. tai ka daro.. gazas dugnas.. stabdis.. sankaba ir >> zemesnis begis, kad isvaziuot is posukio su zemesiu begiu=didesniu >> greiciu.. >> bet kai begius kisa zemyn, koja nuo stabdziu nenukeliama.. tai jis stabdo >> stabdziais.. >> >> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message >> news:j4plfk$v8v$1@trimpas.omnitel.net... >>> Kiek mokėtum už šį cirko numerį? Parodyčiau , kaip stabdant nuo ~120 >>> sujungt visas pavaras nuo 5 iki 1. >>> >>> Tiek to, pažiūrėti gali ir čia : >>> http://www.youtube.com/watch?v=eYnVBEGF2t0&feature=player_detailpage#t=68s >>> >>> >>> "Pi." wrote in message news:j4pkd0$th3$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> mazint pavaras kai stabdis nuspaustas? kokia prasme? pats pabandyk.. >>> nuspaudes stabdi junginet begius.. ir parasyk ka pajutai.. bet nuspades >>> stabdzius.. o ne koja uzdejes.. >>> >>> "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message >>> news:j4pj6s$rrc$1@trimpas.omnitel.net... >>>> tu pvz pabandyk stabdydamas su sankaba vidury stabdymo imest letesni >>>> begi tuo momentu ir atleist sankaba ir tada cia parasyk ka pajautei ar >>>> suprastejo stabdymas ar pagerejo ar nieko nepasikeite... >>>> >>>> >>>> "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message >>>> news:j4oah8$k50$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> paaiskink is kur atsiras papildomas stabdymo momentas, jei ir taip >>>>> paspaudus stabdi apkrova pasiskirsto kaip tu parasei.. nebesigilinant >>>>> i tuos %.. nebent tik ta sekundes dalis kur nukeli koja nuo gazo.. >>>>> variklis stabdo iki tol kol paspaudi stabdzio pedala.. tada taip.. >>>>> efektas yra.. poto kai nuspaudi stabdi.. variklio stabdymas niekinis.. >>>>> spaudi sankaba, kad neuzgestum ir nebutu dar blogiau.. >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >>>>> news:j4oa4q$jmm$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Galiniai varomi nekeičia situacijos. Stabdant daugiau kaip 70% >>>>>> apkrovos tenka priekiniams ratams nepriklausomai nuo automobilio >>>>>> komponuotės, nes viso automobilio svorio centras stabdant >>>>>> "pasistumia" pirmyn. Ir va būtent pačioj stabdymo pradžioj davus >>>>>> papildomą stabdymo momentą iš variklio, dar labiau "užkraunam" >>>>>> priekinius ratus ir galim efektyviau stabdyt. >>>>>> >>>>>> "CodeC" <a@b.c> wrote in message >>>>>> news:j4o9h1$itg$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> On 09/13/2011 09:57 PM, Pi. wrote: >>>>>>>> fizikos mokslu daktarui gal ir elementaru..:))) >>>>>>>> >>>>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >>>>>>>> news:j4o86p$h71$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Ogi labai paprastai - stabdant didžioji dalis apkrovos tenka >>>>>>>>> priekiniams ratams, ir jei pradedama stabdyt ne tik stabdžiais, >>>>>>>>> bet ir >>>>>>>>> varikliu, padidėja priekinių ratų dinaminė apkrova į asfaltą, >>>>>>>>> todėl >>>>>>>>> priekinės padangos geriau sukimba su kelio danga, todėl galimas >>>>>>>>> didesnis stabdymo momentas neblokuojant priekinių ratų. Sorry, bet >>>>>>>>> tai >>>>>>>>> elementari fizika... >>>>>>> >>>>>>> o jei varomi galiniai?:) siaip tai naudoji savokas bilekokias >>>>>>> bilekur bile daug prirasyt. tavo rasliavos reziume tokia, kad tavo >>>>>>> auto stabdziai per silpni, ir tu jiems padede stabdydamas varikliu. >>>>>>> nori rimtai testa padaryt? tu stabdysi varikliu ir stabdziais o as >>>>>>> vien stabdziais, paziuresim kas greiciau sustos. >>>>>>> >>>>>>> p.s. apie fizika praleidai proga patylet. >>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> "CodeC" <a@b.c> wrote in message >>>>>>>>> news:j4o7l2$gej$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> On 09/13/2011 09:18 PM, pjezo wrote: >>>>>>>>>>> o yra tikslas aikint? >>>>>>>>>>> kai jau n kartu buvo paaiskinta? >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> nu bet vis skirtingai. pvz: >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> On 09/13/2011 02:58 PM, pjezo wrote: >>>>>>>>>> > isaugot maksimalu sukibima. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> taip ir nepaaiskinai, kokie auto sandaros ypatumai lemia sita >>>>>>>>>> dalyka >>>>>>>>>> ir kaip... >>>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>> >>>> >>>>