as ramus ir taip:) "FX" <someone@microsoft.com> wrote in message news:j4qmpq$edt$1@trimpas.omnitel.net... > Ash tau siulau jy uzhsiblokuoti, kad jo praneshimu nerodytu forumiuke. > Ramiau bus 100 kartu. > > FX > > "Pi." wrote in message news:j4qjv2$b70$1@trimpas.omnitel.net... > > lai vaidina ka nori.. tikiuosi nesusikirs musu keliai:)) > > "FX" <someone@microsoft.com> wrote in message > news:j4qe2h$4v5$1@trimpas.omnitel.net... >> Tai chia maksimalus AG kiekis kiek teko MindX'ui vairuoti, tu nesiparink. >> Jis chia vaidina kazhkoky gatviu sportininka keliu erely, o realiai >> turbut yra keliu gaidelis net nezhinantis kaip reikia kontrinti ir >> posukius ishimineti... >> >> FX >> >> "Pi." wrote in message news:j4qci6$33r$1@trimpas.omnitel.net... >> >> ne skysciau nei tavo paistalai ir kazko dalinimai is kazko (procentus >> perpuse ir gauna 10ag:)) >> tiek to.. as jau baigiu:) >> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message >> news:j4q9m3$uk4$1@trimpas.omnitel.net... >>> Pasikartosiu, apie stabdymo kelio sumažėjimą neminėjau nei žodžio. Aš >>> pagrindžiau iš kur gavau 10 ag, o tavo "oj, nepajaučiau" skamba kur kas >>> skysčiau. >>> Viską kitką taikyk ne man >>> >>> >>> "Pi." wrote in message news:j4q7cm$rde$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> ok, 10ag, tai 10 ag.. beja as irgi isreiskiau skaiciais - 0. dar turi >>> argumentu? >>> bet gincas ne apie tai buvo.. o apie tai, nafik reikia stabdyt varikliu >>> artejant prie sviesoforo.. ir kokie buvo atsakymai.. padidina sukibima.. >>> sumazina stabdymo kelia.. toliau prasidejo isvedziojimai.. kad taip.. >>> nes ne >>> taip kaista stabdziai ir to pasekoje, kai paspaudi stabdi greiciau >>> sustoja.. >>> dar buvo apie svorio centro "persistumima" ant priekio ir taip stabdo >>> labiau.. tiesa su galu varomomis ar awd tas nebetinka.. nes nu.. galas >>> palengveja.. ir del to nukelus koja nuo gazo ratai blokuojasi.. >>> o ir manes neitikinsi, nepateikes irodymu, kad nuspaudus stabdi su >>> ijungta >>> pavara greiciau sustosi nei su laisva pavara ir stabdziu.. del mm ir >>> sekundes tukstantuju daliu nesigincysim.. >>> >>> >>> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message >>> news:j4q6g8$puf$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Tai va, kai galėsi skaičiais išreikšti, tada galėsi sakyti kad 0. Aš >>>> tau jau pateikiau vieną skaičių - 10 ag. Kad jėga ne 0 įsitikink >>>> bandydamas stumti mašiną su įjungtu 1/2 bėgiu. >>>> >>>> >>>> "Pi." wrote in message news:j4q5dm$o78$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> ar tu skaitai ka rasau..? >>>> gal ir nedingsta niekur.. taciau ji yra salyginai labai maza ir artima >>>> 0. >>>> skaiciais negaliu isreiksti, jei gali pasidalink.. tiek kiek pats >>>> bandziausi >>>> siandien.. nepajutau praktiskai jokio skirtumo stabdydamas su/be >>>> variklio >>>> pagalbos.. >>>> o kad variklis stabdo, nieks nesigincija.. ir nuo kalno vaziuojant ir >>>> slidziam kely toks stabdymo budas naudojamas.. gal net ralyje ar f1 >>>> lenktynese nadojami tokie stabdymo budai.. kur kiekviena tukstantoji >>>> sekundes yra svarbi.. bet cia rasantiems tos tukstantosios =0.. >>>> kazkas pasake plauko ir sriubos istorija.. kei sriuboje du >>>> plaukai -DAUG.. o >>>> kai ant galvos du plaukai- plika galva:) >>>> taip ir cia.. >>>> >>>> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message >>>> news:j4q4rt$nc5$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Apsispręsk: "variklis stabdo.. apie tai nieks nesigincija" vs. >>>>> "variklio stabdymas yra 0". Kur dingsta jėga, kurią pats pripažinai, >>>>> nuspaudus stabdžių pedalą ? >>>>> >>>>> >>>>> >>>>>> Aš prisikabinau tik dėl to kad tau "variklio stabdymas yra 0" bei >>>>>> prie to, kad anot tavęs neįmanoma vienu metu stabdyti ir mėtyti >>>>>> pavaras. Taip kad >>>>> >>>>> yra 0 kai laikai nuspaudes stabdzio pedala.. skaityt ismok, ir kad >>>>> neimanoma saibu metyt stabdant irgi niekur nesakiau.. tik klausiau >>>>> nauda to >>>>> kame? paskaityk dar karta ka tau raso? >>>>> >>>>>> nekišk argumentų apie stabdymo kelią. Kitaip pradėsiu kalbėti apie >>>>>> stabdymą posūkyje, kur varikliu gali keisti stabdymo/greitėjimo >>>>>> santykį tarp ašių, ir tt. >>>>> >>>>> pasnekek.. ar tu manai, kad cia esi vienas protingas ir tokia tema tik >>>>> vienas supranti..?:) >>>>> >>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Pi." wrote in message news:j4q3bi$l4q$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> >>>>>> karoce issukant uodegas visi:) pradedant pjezu, baigiant tavim.. >>>>>> variklis >>>>>> stabdo.. apie tai nieks nesigincija.. bet nepadidina sukibimo.. o del >>>>>> stabdymo kelio sutrimpejimo irgi mitas.. nes kai spaudi stabdi.. tai >>>>>> ratus >>>>>> stabdo ne variklis.. o stabdziai.. netiki? vaziuodamas paspausk >>>>>> stabdzius.. >>>>>> uz 1s ismink sankaba.. ar maziau stabdys? mano subjektyvia nuomone ir >>>>>> atliktu bandymu.. stoja lygiai taip pat.. aisku.. laboratorinemis >>>>>> salygomis >>>>>> gal ir atsirastu koks nors mm skaicius, bet realiame gyvenime, nei >>>>>> tu, nei >>>>>> as to nepajusime.. >>>>>> >>>>>> >>>>>> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:j4q2vv$kk0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Jei jėga yra reali, tu ją pajausti gali, vadinasi ji dalyvauja >>>>>>> stabdyme. Nesivelsiu toliau, jei netingėsiu pasiknisiu internete, >>>>>>> bet jei labai grubiai, dinostenduose transmisijos, variklio >>>>>>> nuostoliai skaičiuojami ~15 proc. Labai spekuliuojant galima dalinti >>>>>>> per pusę ir sakyti, kad 4 cilindrų variklis stabdo 10 ag pajėgumu. >>>>>>> >>>>>>> "Pi." wrote in message news:j4q19j$i20$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> >>>>>>> nieks ir nesake, kad stabdo.. kai stabdziu nenaudoji.. ale kai juos >>>>>>> naudoji, >>>>>>> tai tas variklio stabdymas ...0 , ir realiai nepagerina sukibimo ir >>>>>>> nesumazina stabdymo kelio.. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:j4q0qj$hah$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Nu va, piruetas, tai vadinasi kažkokia stabdymo jėga yra stabdant >>>>>>>> varikliu ar ne ? ką ir reikėjo įrodyti. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "Pi." wrote in message news:j4q0aj$gef$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> >>>>>>>> tfu.. siulei ant 90.. visi kiti zodziai lieka tie patys.. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message >>>>>>>> news:j4q09j$gc8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>o atbulini jei ikisciau? >>>>>>>>> o tu ant 120 siulai kist antra saiba?? ok.. :)) na ant sauso >>>>>>>>> asfalto gal ir nebutu pirueto.. bet ant slidzios dangos.. abejoju >>>>>>>>> ar tai butu saugus stabdymas:) >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>> news:j4q041$g2q$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> Ikišk prie 80-90km/h antrą (nepersistenk, nežinau kur pas tave >>>>>>>>>> redlainas), ir tada parašyk apie įspūdžius. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Pi." wrote in message news:j4pvjs$fab$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> tai skaityk dar syki... >>>>>>>>>> "mazint pavaras kai stabdis nuspaustas? kokia prasme? pats >>>>>>>>>> pabandyk.. >>>>>>>>>> nuspaudes stabdi junginet begius.. ir parasyk ka pajutai.. bet >>>>>>>>>> nuspades >>>>>>>>>> stabdzius.. o ne koja uzdejes.." >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> beja dabar kaip tik vaziavau.. greitis 120, 6 pavara.. nuimu koja >>>>>>>>>> nuo gazo.. >>>>>>>>>> nu .. negreiteja.. bet stabdymu to irgi nepavadinciau.. ikisu 5 >>>>>>>>>> begi.. nu >>>>>>>>>> nieko ypatingai nepasijaucia stabdymo prasme.. 4 .. tas pats.. >>>>>>>>>> dar pabandom.. vaziuojam.. stabdom ir uz 1-2s. isminam sankaba.. >>>>>>>>>> nepavyko >>>>>>>>>> niekaip pajusti, kad stabdymas sumazetu.. stabdo lygiai taip >>>>>>>>>> pat... >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>> news:j4pti8$c55$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> Apie prasmę niekas nekalbėjo, siūlei pabandyti, ir parašyti ką >>>>>>>>>>> jauti. prie šių žodžių ir pajutau reikalą prisikabint. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "Pi." wrote in message news:j4pmom$1jo$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> blin.. pakartosiu... gal neteisingai supratai.. kokia prasme >>>>>>>>>>> kistti nuo 5 >>>>>>>>>>> iki 2, kai tikslas sustoti? o kad imanoma, tai as zinau.. ir >>>>>>>>>>> kartais pats >>>>>>>>>>> taip darau.. >>>>>>>>>>> kalba eina apie tai, kad zeminant pavaras dideja sukibimas su >>>>>>>>>>> keliu-trumpeja >>>>>>>>>>> stabdymo kelias.. ir as sakau, kad tai briedas.. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>> news:j4pmf8$12r$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> Tai tu pats siūlei pabandyti stabdant sukišti pavaras. Aš tau >>>>>>>>>>>> daviau linką, kuriame parodyta kaip tai daroma, siūliau cirką. >>>>>>>>>>>> O ar tu nuo 5 iki 2 susimažinsi tam kad visiškai sustot ar 2 >>>>>>>>>>>> bėgiu į posūkį įvažiuot, nebedidelis skirtumas. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> "Pi." wrote in message news:j4plve$as$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> as ir nesakiau, kad negalima sukist.. o prasme? >>>>>>>>>>>> jei idemiai ziurejai.. tai ka daro.. gazas dugnas.. stabdis.. >>>>>>>>>>>> sankaba ir >>>>>>>>>>>> zemesnis begis, kad isvaziuot is posukio su zemesiu >>>>>>>>>>>> begiu=didesniu greiciu.. >>>>>>>>>>>> bet kai begius kisa zemyn, koja nuo stabdziu nenukeliama.. tai >>>>>>>>>>>> jis stabdo >>>>>>>>>>>> stabdziais.. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>>> news:j4plfk$v8v$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>> Kiek mokėtum už šį cirko numerį? Parodyčiau , kaip stabdant >>>>>>>>>>>>> nuo ~120 sujungt visas pavaras nuo 5 iki 1. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> Tiek to, pažiūrėti gali ir čia : >>>>>>>>>>>>> http://www.youtube.com/watch?v=eYnVBEGF2t0&feature=player_detailpage#t=68s >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> "Pi." wrote in message >>>>>>>>>>>>> news:j4pkd0$th3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> mazint pavaras kai stabdis nuspaustas? kokia prasme? pats >>>>>>>>>>>>> pabandyk.. >>>>>>>>>>>>> nuspaudes stabdi junginet begius.. ir parasyk ka pajutai.. >>>>>>>>>>>>> bet nuspades >>>>>>>>>>>>> stabdzius.. o ne koja uzdejes.. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message >>>>>>>>>>>>> news:j4pj6s$rrc$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>> tu pvz pabandyk stabdydamas su sankaba vidury stabdymo imest >>>>>>>>>>>>>> letesni begi tuo momentu ir atleist sankaba ir tada cia >>>>>>>>>>>>>> parasyk ka pajautei ar suprastejo stabdymas ar pagerejo ar >>>>>>>>>>>>>> nieko nepasikeite... >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message >>>>>>>>>>>>>> news:j4oah8$k50$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>> paaiskink is kur atsiras papildomas stabdymo momentas, jei >>>>>>>>>>>>>>> ir taip paspaudus stabdi apkrova pasiskirsto kaip tu >>>>>>>>>>>>>>> parasei.. nebesigilinant i tuos %.. nebent tik ta sekundes >>>>>>>>>>>>>>> dalis kur nukeli koja nuo gazo.. variklis stabdo iki tol kol >>>>>>>>>>>>>>> paspaudi stabdzio pedala.. tada taip.. efektas yra.. poto >>>>>>>>>>>>>>> kai nuspaudi stabdi.. variklio stabdymas niekinis.. spaudi >>>>>>>>>>>>>>> sankaba, kad neuzgestum ir nebutu dar blogiau.. >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>>>>>> news:j4oa4q$jmm$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>>> Galiniai varomi nekeičia situacijos. Stabdant daugiau kaip >>>>>>>>>>>>>>>> 70% apkrovos tenka priekiniams ratams nepriklausomai nuo >>>>>>>>>>>>>>>> automobilio komponuotės, nes viso automobilio svorio >>>>>>>>>>>>>>>> centras stabdant "pasistumia" pirmyn. Ir va būtent pačioj >>>>>>>>>>>>>>>> stabdymo pradžioj davus papildomą stabdymo momentą iš >>>>>>>>>>>>>>>> variklio, dar labiau "užkraunam" priekinius ratus ir galim >>>>>>>>>>>>>>>> efektyviau stabdyt. >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> "CodeC" <a@b.c> wrote in message >>>>>>>>>>>>>>>> news:j4o9h1$itg$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>>>> On 09/13/2011 09:57 PM, Pi. wrote: >>>>>>>>>>>>>>>>>> fizikos mokslu daktarui gal ir elementaru..:))) >>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>>>>>>>>> news:j4o86p$h71$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>>>>>> Ogi labai paprastai - stabdant didžioji dalis apkrovos >>>>>>>>>>>>>>>>>>> tenka >>>>>>>>>>>>>>>>>>> priekiniams ratams, ir jei pradedama stabdyt ne tik >>>>>>>>>>>>>>>>>>> stabdžiais, bet ir >>>>>>>>>>>>>>>>>>> varikliu, padidėja priekinių ratų dinaminė apkrova į >>>>>>>>>>>>>>>>>>> asfaltą, todėl >>>>>>>>>>>>>>>>>>> priekinės padangos geriau sukimba su kelio danga, todėl >>>>>>>>>>>>>>>>>>> galimas >>>>>>>>>>>>>>>>>>> didesnis stabdymo momentas neblokuojant priekinių ratų. >>>>>>>>>>>>>>>>>>> Sorry, bet tai >>>>>>>>>>>>>>>>>>> elementari fizika... >>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> o jei varomi galiniai?:) siaip tai naudoji savokas >>>>>>>>>>>>>>>>> bilekokias bilekur bile daug prirasyt. tavo rasliavos >>>>>>>>>>>>>>>>> reziume tokia, kad tavo auto stabdziai per silpni, ir tu >>>>>>>>>>>>>>>>> jiems padede stabdydamas varikliu. >>>>>>>>>>>>>>>>> nori rimtai testa padaryt? tu stabdysi varikliu ir >>>>>>>>>>>>>>>>> stabdziais o as vien stabdziais, paziuresim kas greiciau >>>>>>>>>>>>>>>>> sustos. >>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> p.s. apie fizika praleidai proga patylet. >>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>> "CodeC" <a@b.c> wrote in message >>>>>>>>>>>>>>>>>>> news:j4o7l2$gej$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> On 09/13/2011 09:18 PM, pjezo wrote: >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> o yra tikslas aikint? >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> kai jau n kartu buvo paaiskinta? >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> nu bet vis skirtingai. pvz: >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> On 09/13/2011 02:58 PM, pjezo wrote: >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> > isaugot maksimalu sukibima. >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> taip ir nepaaiskinai, kokie auto sandaros ypatumai >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> lemia sita dalyka >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> ir kaip... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>