Tema: Re: kaip teisingai stabdyti :-)
Autorius: Altazaras
Data: 2011-09-13 23:49:55
tai del to tik dziaugtis reikia - visos teisingos masinos varomos galu, dar ir siandien :)

na vaziuosi tu su fwd tokiom salygom, prades nest - turesi spaust gaza kad lygint, o kas tada - prieky posukis arba medis, o kelias slidus - kur lekt su tuo gazu tada?

siaip nekeliant naujo fleimo - kiekvienas vazinejam su tuo kas mums patinka, o patinka tai su kuo vazinejam ;)

tik mano asmenine nuomone - galu varomos auto yra saugesnes, ir ypatingai ziema