nu tai tie kurie taip rase jau tyli.. o tu vel kazka bandai irodinet.. tai maniau, kad palaikai ju teorija.. tada, sorry, bet nesuprantu del ko mes nesutariam? "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message news:j4pncv$2i3$1@trimpas.omnitel.net... > del sukibimo nieko nerasiau, tai ne man adresuok, o stabdymo kelias > sutaupomas elementariai taupant diskus ir kaladeles stabdymo pabaigoj jie > turi geresnes stabdymo savybes ir stabdo efektyviau... > > "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message > news:j4pm2l$f3$1@trimpas.omnitel.net... >> kaip tai padidina sukibima ir kaip sumazina stabdymo kelia? kad kaladeles >> ir kuras tauposi sutinku.. >> >> >> "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message >> news:j4plg1$v9g$1@trimpas.omnitel.net... >>> sakykim 10-15% stabdymo darbo atlieka variklis, reiskia stabdziu diskai >>> ir kaladeles 10-15% atlieka maziau darbo, ko pasekoj maziau kaista ir >>> dyla ir islaiko geresni stabdymo efektyvuma... >>> >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>> news:j4numc$5o6$2@trimpas.omnitel.net... >>>> ką reiškia efektyviau? >>>> >>>> On 09/13/2011 05:49 PM, Rrr wrote: >>>>> Idomiai stabdai, as tai spaudziu stabdi ir stabdau, kol pasiekiu >>>>> ~1-1.5k >>>>> RPM, o tik tada isminu sankaba ir isjungiu begi. Taip stabdant masina >>>>> visiskai neryja benzino + efektyviau stabdo. >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> On 2011.09.13 14:30, neklausiu wrote: >>>>>> kilo gincas. >>>>>> va cia http://www.idriver.spb.ru/content/kak-pravilno-tormozit/ >>>>>> visokiu >>>>>> keistu variantu. >>>>>> Mane moke, kad stabdant negalima spausti stabdzio nenuspaudus >>>>>> sankabos. >>>>>> Man sako, kad stabdant prie sviesoforo, pvz., reikia nuspausti >>>>>> stabdi, >>>>>> tada >>>>>> isjungti begi (nuspaudus sankaba aisku) ir riedeti laisva pavara. >>>>>> As stabdau paprastai nuspaudes sankaba ir stabdi, kai masina sustoja, >>>>>> isjungiu begi. Tai trunka kokias 5 sek., maks 10 sek. Ar per ta laika >>>>>> gali >>>>>> sudegti sankaba. >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >>> >> > >