nu blin.. o kaip padidinamas sukibimas su kelio danga stabdant ir varikliu ir stabdziais? nuo to pradekim.. nes nuo to pradzia ir buvo.. "pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message news:j4nkin$p23$1@trimpas.omnitel.net... > klausyk- o tu supranti ka reiskia savoka "blokuoti ratai" ? > > nes panasu kad visiskai nesuvoki apie ka rasai. > > bloguoti ratai- ratai, del stabdymo(stabdziu ar/ir variklio pagalba) > nustoja suktis, vyksta ciuozimas kelio danga. > > taves ir klausia- ka bendro su stabdymu turi ratu uzblokavimas ir > nevaldomas ciuozimas kelio danga ? > apie Zasados pamokas kolkas pamirstam- ten jau kita opera. > > > "CodeC" <co@co.co> wrote in message > news:j4nk51$oh5$1@trimpas.omnitel.net... >> On 09/13/2011 03:57 PM, pjezo wrote: >>> ka bendro turi stabdymas ir ratu blokavimas? >>> nenuostabu kad nesupranti kam reikalingos pavaros stabdymo metu... >> >> o tai jei ratai neblokuoti, tai kaip padideja sukibimas (o kartu ir >> stabdymo kelias) stabdant varikliu? nori pasakyt, mes va dviese su >> identiskom masinom vaziuodami vienodu greiciu ir pradeje stabdyt toj >> pacioj vietoj sustosim skirtingai del to, kad tu stabdysi varikliu? gal >> ir taip, bet as sustosiu tikrai greiciau... >> >>> >>> "CodeC"<co@co.co> wrote in message >>> news:j4nj0n$mt1$1@trimpas.omnitel.net... >>>> tu gal pasibandyk kur po darbo, poto parasyk kaip sekes trumpint >>>> stabdymo kelia blokavus ratus neismynus sankabos. o namie apie >>>> automatus >>>> ir ju skirtumus nuo mechanines paskaitinek... >>>> i win, you loose :) >>