....dar ir peizažas pro langą greitai bėga. paskaičius tai atrodo, jog dauguma arba humanitarai šulioj buvo arba per fizikos pamokas miegojo. "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message news:j4poc3$46j$1@trimpas.omnitel.net... > faktas, kad ir jausmas kitoks.. kad nestoja.. nes kliutis tai greit > arteja.. > > "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message > news:j4po8s$40d$1@trimpas.omnitel.net... >> Nežinau, reikia googlint, skaityt. Jei turėsiu ūpo, vakare pasiknisiu. >> Pabandyk pats pastabdyt nuo 150 km/h stabdis-dugnas, pajausi, kad >> stabdžių efektyvumas toli gražu nebetoks, kaip stabdant kad ir nuo 90 >> km/h. >> >> "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message >> news:j4pnvh$3fi$1@trimpas.omnitel.net... >>> kai reikia blokuoti ratus.. tai ir spaudi stabdi atatinkamai prie >>> atatinkamo greicio.. nors.. kita vertus kai reikia sustot.. spaudi >>> vienodai stipriai.. >>> o del tu 10%.. yra kas nors suskaiciaves? >>> >>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >>> news:j4pnmm$326$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Sukibimas lieka tas pats, ir stabdžių stabdymo jėga ta pati, tik va jei >>>> tos stabdžių stabdymo jėgos pilnai pakanka kad blokuot ratus prie 40 >>>> km/h, tai prie 150 km/h stabdžių stabdymo jėgos jau nebepakanka ratams >>>> blokuoti, ir jei tuo momentu stabdžiams padėsim ir varikliu (kad ir >>>> +10% nuo suminės stabdymo jėgos), tai sutrumpinsim stabdymo kelią - >>>> greičiau sustabdysim iki tokio greičio, kai užtenka vien tik stabdžių >>>> kad maximaliai efektyviai sustabdyt. >>>> >>>> "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message >>>> news:j4pm2l$f3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> kaip tai padidina sukibima ir kaip sumazina stabdymo kelia? kad >>>>> kaladeles ir kuras tauposi sutinku.. >>>>> >>>>> >>>>> "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message >>>>> news:j4plg1$v9g$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> sakykim 10-15% stabdymo darbo atlieka variklis, reiskia stabdziu >>>>>> diskai ir kaladeles 10-15% atlieka maziau darbo, ko pasekoj maziau >>>>>> kaista ir dyla ir islaiko geresni stabdymo efektyvuma... >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:j4numc$5o6$2@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> ką reiškia efektyviau? >>>>>>> >>>>>>> On 09/13/2011 05:49 PM, Rrr wrote: >>>>>>>> Idomiai stabdai, as tai spaudziu stabdi ir stabdau, kol pasiekiu >>>>>>>> ~1-1.5k >>>>>>>> RPM, o tik tada isminu sankaba ir isjungiu begi. Taip stabdant >>>>>>>> masina >>>>>>>> visiskai neryja benzino + efektyviau stabdo. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> On 2011.09.13 14:30, neklausiu wrote: >>>>>>>>> kilo gincas. >>>>>>>>> va cia http://www.idriver.spb.ru/content/kak-pravilno-tormozit/ >>>>>>>>> visokiu >>>>>>>>> keistu variantu. >>>>>>>>> Mane moke, kad stabdant negalima spausti stabdzio nenuspaudus >>>>>>>>> sankabos. >>>>>>>>> Man sako, kad stabdant prie sviesoforo, pvz., reikia nuspausti >>>>>>>>> stabdi, >>>>>>>>> tada >>>>>>>>> isjungti begi (nuspaudus sankaba aisku) ir riedeti laisva pavara. >>>>>>>>> As stabdau paprastai nuspaudes sankaba ir stabdi, kai masina >>>>>>>>> sustoja, >>>>>>>>> isjungiu begi. Tai trunka kokias 5 sek., maks 10 sek. Ar per ta >>>>>>>>> laika >>>>>>>>> gali >>>>>>>>> sudegti sankaba. >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>> >