norejau pasakyt, kad sukibimas ir taip geras, kol ratai neblokuoti "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message news:j4nkgs$ovp$1@trimpas.omnitel.net... > nu tai ir sako.. kaip sumazes stabdymo kelias, t.y. kaip padides > sukibimas, jei ratai nera blokuoti.. nes stabdymas varikliu vistiek > susiveda i ratus > tam ir yra abs.. kad nesiblokuotu, kad isliktu manevringumas.. kad > padidetu sukibimas.. nes tulas vairuotojas gali uzmint stabdzius iki dugno > ir ciuozt iki kliuties.. taip ir sukibimas prarandamas ir stabdymo kelias > pailgeja.. > > "Biogas" <biogas@pasto.ner> wrote in message > news:j4nk9b$omh$1@trimpas.omnitel.net... >> Kiek zinau stabdant uzblokavus ne tiek kad kelias pailgeja, o kontrole >> dingsta vairo... >> >> "CodeC" <co@co.co> wrote in message >> news:j4nk51$oh5$1@trimpas.omnitel.net... >>> On 09/13/2011 03:57 PM, pjezo wrote: >>>> ka bendro turi stabdymas ir ratu blokavimas? >>>> nenuostabu kad nesupranti kam reikalingos pavaros stabdymo metu... >>> >>> o tai jei ratai neblokuoti, tai kaip padideja sukibimas (o kartu ir >>> stabdymo kelias) stabdant varikliu? nori pasakyt, mes va dviese su >>> identiskom masinom vaziuodami vienodu greiciu ir pradeje stabdyt toj >>> pacioj vietoj sustosim skirtingai del to, kad tu stabdysi varikliu? gal >>> ir taip, bet as sustosiu tikrai greiciau... >>> >>>> >>>> "CodeC"<co@co.co> wrote in message >>>> news:j4nj0n$mt1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> tu gal pasibandyk kur po darbo, poto parasyk kaip sekes trumpint >>>>> stabdymo kelia blokavus ratus neismynus sankabos. o namie apie >>>>> automatus >>>>> ir ju skirtumus nuo mechanines paskaitinek... >>>>> i win, you loose :) >>> >