Aš irgi nešneku apie sportą. Aš apie važiavimą užmiesčio keliais. Pabandyk 3 kartus iš eilės pastabdyt nuo 150 km/h ir pajausi. Jei jau apie sportą - tai nežinau tokios autosporto rūšies (šneka ne apie dragą), kur nebūtų stabdoma varikliu, nors stabdžiai ten tai ne civilinių auto. "CodeC" <a@b.c> wrote in message news:j4oefn$omo$1@trimpas.omnitel.net... > On 09/13/2011 11:24 PM, Doxlas wrote: >> Apie tai, kad ponas šnekate apie stabdymą nuo kokių 40 km/h, kur iš >> tikro nėra prasmės padėjinėt stabdžiams varikliu, o aš šneku apie >> stabdymą nuo didesnio greičio, ir ne vienakart, kai ir standžiai toli >> gražu dar nepajėgūs iškart blokuot ratų ir jiems reikia variklio >> stabdymo momento pagalbos, ir kai stabdžiai spėja pakaist nuo ne vieno >> stabdymo. > > pirma, tai kalbos apie kalnus/ledus/sporta pradzioj lyg ir nebuvo:) > antra, tai sportui stabdziu sistema komplektuojama is truputi kitokiu > detaliu nei eiliniam auto. matyt tam kad nereiktu varikliu stabdyt :) o tu > panasu tai bandai sneket ir galbut daryt pats nelabai suprasdamas ka ir > kaip. > beje, ne karta vien tik sportinio intereso tikslais bandziau stabdyt prie > panasiu greiciu. neisivaizduoju ka ir kaip galetu padet pavaru smaukymas > tokiose vietose. su salyga kad stabdziai normalios bukles. > >> >> "CodeC" <a@b.c> wrote in message news:j4odj9$nne$1@trimpas.omnitel.net... >>> On 09/13/2011 11:06 PM, Doxlas wrote: >>>> Jau rašiau - pirmas veiksmas - dešinė koja nuo gazo ant stabdžio, o jau >>>> paskui kairė koja spaudžia sankaba ir dešinė ranka kiša žemesnį bėgį. >>> >>> nzn apie ka tu cia. as tai apie maksimaliai trumpa stabdymo kelia. >>> stabdant maksimaliai stipriai, ratai praktiskai visa laika arti >>> ciuozimo (sustojimo) ribos, koki tu ten dar begi jungi? apie ka tu cia? >>> >>>> Dar dešinės kojos kulnu galima perjungimo metu gazą spustelt. Variklio >>>> stabdymo metu nepavyko užgesint nė vienai turėtai auto daugiau kaip per >>>> 20 metų. >>> >>> tai kad sneki panasu apie kazka, tik ne apie ta pati. >>> >>>> Dėl žiemos - ne apie stabdymą ant plikledžio nuo 20 km/h šneka, o apie >>>> normalų apsnigtą žvyrkelį. >>> >>> koks skirtumas? kuo blogesne kelio danga, kuo mazesnis sukibimas, tuo >>> stabdymo jegos reikia maziau. ziema jos isvis reikia minimaliai, nes >>> net pavara per greit pazeminus ratai praslysta. gal pabandyk suvokti, >>> *kodel* ziema stabdoma varikliu?:) >> >