kur čia lietuvoj reikia tris kartus iš eilės stabdyt nuo šimtopem? On 09/13/2011 11:44 PM, Doxlas wrote: > Aš irgi nešneku apie sportą. Aš apie važiavimą užmiesčio keliais. > Pabandyk 3 kartus iš eilės pastabdyt nuo 150 km/h ir pajausi. > Jei jau apie sportą - tai nežinau tokios autosporto rūšies (šneka ne > apie dragą), kur nebūtų stabdoma varikliu, nors stabdžiai ten tai ne > civilinių auto. > > "CodeC" <a@b.c> wrote in message news:j4oefn$omo$1@trimpas.omnitel.net... >> On 09/13/2011 11:24 PM, Doxlas wrote: >>> Apie tai, kad ponas šnekate apie stabdymą nuo kokių 40 km/h, kur iš >>> tikro nėra prasmės padėjinėt stabdžiams varikliu, o aš šneku apie >>> stabdymą nuo didesnio greičio, ir ne vienakart, kai ir standžiai toli >>> gražu dar nepajėgūs iškart blokuot ratų ir jiems reikia variklio >>> stabdymo momento pagalbos, ir kai stabdžiai spėja pakaist nuo ne vieno >>> stabdymo. >> >> pirma, tai kalbos apie kalnus/ledus/sporta pradzioj lyg ir nebuvo:) >> antra, tai sportui stabdziu sistema komplektuojama is truputi kitokiu >> detaliu nei eiliniam auto. matyt tam kad nereiktu varikliu stabdyt :) >> o tu panasu tai bandai sneket ir galbut daryt pats nelabai suprasdamas >> ka ir kaip. >> beje, ne karta vien tik sportinio intereso tikslais bandziau stabdyt >> prie panasiu greiciu. neisivaizduoju ka ir kaip galetu padet pavaru >> smaukymas tokiose vietose. su salyga kad stabdziai normalios bukles. >> >>> >>> "CodeC" <a@b.c> wrote in message >>> news:j4odj9$nne$1@trimpas.omnitel.net... >>>> On 09/13/2011 11:06 PM, Doxlas wrote: >>>>> Jau rašiau - pirmas veiksmas - dešinė koja nuo gazo ant stabdžio, o >>>>> jau >>>>> paskui kairė koja spaudžia sankaba ir dešinė ranka kiša žemesnį bėgį. >>>> >>>> nzn apie ka tu cia. as tai apie maksimaliai trumpa stabdymo kelia. >>>> stabdant maksimaliai stipriai, ratai praktiskai visa laika arti >>>> ciuozimo (sustojimo) ribos, koki tu ten dar begi jungi? apie ka tu cia? >>>> >>>>> Dar dešinės kojos kulnu galima perjungimo metu gazą spustelt. Variklio >>>>> stabdymo metu nepavyko užgesint nė vienai turėtai auto daugiau kaip >>>>> per >>>>> 20 metų. >>>> >>>> tai kad sneki panasu apie kazka, tik ne apie ta pati. >>>> >>>>> Dėl žiemos - ne apie stabdymą ant plikledžio nuo 20 km/h šneka, o apie >>>>> normalų apsnigtą žvyrkelį. >>>> >>>> koks skirtumas? kuo blogesne kelio danga, kuo mazesnis sukibimas, tuo >>>> stabdymo jegos reikia maziau. ziema jos isvis reikia minimaliai, nes >>>> net pavara per greit pazeminus ratai praslysta. gal pabandyk suvokti, >>>> *kodel* ziema stabdoma varikliu?:) >>> >>