Jei jėga yra reali, tu ją pajausti gali, vadinasi ji dalyvauja stabdyme. Nesivelsiu toliau, jei netingėsiu pasiknisiu internete, bet jei labai grubiai, dinostenduose transmisijos, variklio nuostoliai skaičiuojami ~15 proc. Labai spekuliuojant galima dalinti per pusę ir sakyti, kad 4 cilindrų variklis stabdo 10 ag pajėgumu. "Pi." wrote in message news:j4q19j$i20$1@trimpas.omnitel.net... nieks ir nesake, kad stabdo.. kai stabdziu nenaudoji.. ale kai juos naudoji, tai tas variklio stabdymas ...0 , ir realiai nepagerina sukibimo ir nesumazina stabdymo kelio.. "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message news:j4q0qj$hah$1@trimpas.omnitel.net... > Nu va, piruetas, tai vadinasi kažkokia stabdymo jėga yra stabdant varikliu > ar ne ? ką ir reikėjo įrodyti. > > > "Pi." wrote in message news:j4q0aj$gef$1@trimpas.omnitel.net... > > tfu.. siulei ant 90.. visi kiti zodziai lieka tie patys.. > > > "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message > news:j4q09j$gc8$1@trimpas.omnitel.net... >>o atbulini jei ikisciau? >> o tu ant 120 siulai kist antra saiba?? ok.. :)) na ant sauso asfalto gal >> ir nebutu pirueto.. bet ant slidzios dangos.. abejoju ar tai butu saugus >> stabdymas:) >> >> >> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message >> news:j4q041$g2q$1@trimpas.omnitel.net... >>> Ikišk prie 80-90km/h antrą (nepersistenk, nežinau kur pas tave >>> redlainas), ir tada parašyk apie įspūdžius. >>> >>> "Pi." wrote in message news:j4pvjs$fab$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> tai skaityk dar syki... >>> "mazint pavaras kai stabdis nuspaustas? kokia prasme? pats pabandyk.. >>> nuspaudes stabdi junginet begius.. ir parasyk ka pajutai.. bet nuspades >>> stabdzius.. o ne koja uzdejes.." >>> >>> beja dabar kaip tik vaziavau.. greitis 120, 6 pavara.. nuimu koja nuo >>> gazo.. >>> nu .. negreiteja.. bet stabdymu to irgi nepavadinciau.. ikisu 5 begi.. >>> nu >>> nieko ypatingai nepasijaucia stabdymo prasme.. 4 .. tas pats.. >>> dar pabandom.. vaziuojam.. stabdom ir uz 1-2s. isminam sankaba.. >>> nepavyko >>> niekaip pajusti, kad stabdymas sumazetu.. stabdo lygiai taip pat... >>> >>> >>> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message >>> news:j4pti8$c55$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Apie prasmę niekas nekalbėjo, siūlei pabandyti, ir parašyti ką jauti. >>>> prie šių žodžių ir pajutau reikalą prisikabint. >>>> >>>> "Pi." wrote in message news:j4pmom$1jo$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> blin.. pakartosiu... gal neteisingai supratai.. kokia prasme kistti nuo >>>> 5 >>>> iki 2, kai tikslas sustoti? o kad imanoma, tai as zinau.. ir kartais >>>> pats >>>> taip darau.. >>>> kalba eina apie tai, kad zeminant pavaras dideja sukibimas su >>>> keliu-trumpeja >>>> stabdymo kelias.. ir as sakau, kad tai briedas.. >>>> >>>> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message >>>> news:j4pmf8$12r$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Tai tu pats siūlei pabandyti stabdant sukišti pavaras. Aš tau daviau >>>>> linką, kuriame parodyta kaip tai daroma, siūliau cirką. O ar tu nuo 5 >>>>> iki 2 susimažinsi tam kad visiškai sustot ar 2 bėgiu į posūkį >>>>> įvažiuot, nebedidelis skirtumas. >>>>> >>>>> "Pi." wrote in message news:j4plve$as$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> as ir nesakiau, kad negalima sukist.. o prasme? >>>>> jei idemiai ziurejai.. tai ka daro.. gazas dugnas.. stabdis.. sankaba >>>>> ir >>>>> zemesnis begis, kad isvaziuot is posukio su zemesiu begiu=didesniu >>>>> greiciu.. >>>>> bet kai begius kisa zemyn, koja nuo stabdziu nenukeliama.. tai jis >>>>> stabdo >>>>> stabdziais.. >>>>> >>>>> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message >>>>> news:j4plfk$v8v$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Kiek mokėtum už šį cirko numerį? Parodyčiau , kaip stabdant nuo ~120 >>>>>> sujungt visas pavaras nuo 5 iki 1. >>>>>> >>>>>> Tiek to, pažiūrėti gali ir čia : >>>>>> http://www.youtube.com/watch?v=eYnVBEGF2t0&feature=player_detailpage#t=68s >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Pi." wrote in message news:j4pkd0$th3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> >>>>>> mazint pavaras kai stabdis nuspaustas? kokia prasme? pats pabandyk.. >>>>>> nuspaudes stabdi junginet begius.. ir parasyk ka pajutai.. bet >>>>>> nuspades >>>>>> stabdzius.. o ne koja uzdejes.. >>>>>> >>>>>> "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message >>>>>> news:j4pj6s$rrc$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> tu pvz pabandyk stabdydamas su sankaba vidury stabdymo imest letesni >>>>>>> begi tuo momentu ir atleist sankaba ir tada cia parasyk ka pajautei >>>>>>> ar suprastejo stabdymas ar pagerejo ar nieko nepasikeite... >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message >>>>>>> news:j4oah8$k50$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> paaiskink is kur atsiras papildomas stabdymo momentas, jei ir taip >>>>>>>> paspaudus stabdi apkrova pasiskirsto kaip tu parasei.. >>>>>>>> nebesigilinant i tuos %.. nebent tik ta sekundes dalis kur nukeli >>>>>>>> koja nuo gazo.. variklis stabdo iki tol kol paspaudi stabdzio >>>>>>>> pedala.. tada taip.. efektas yra.. poto kai nuspaudi stabdi.. >>>>>>>> variklio stabdymas niekinis.. spaudi sankaba, kad neuzgestum ir >>>>>>>> nebutu dar blogiau.. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >>>>>>>> news:j4oa4q$jmm$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Galiniai varomi nekeičia situacijos. Stabdant daugiau kaip 70% >>>>>>>>> apkrovos tenka priekiniams ratams nepriklausomai nuo automobilio >>>>>>>>> komponuotės, nes viso automobilio svorio centras stabdant >>>>>>>>> "pasistumia" pirmyn. Ir va būtent pačioj stabdymo pradžioj davus >>>>>>>>> papildomą stabdymo momentą iš variklio, dar labiau "užkraunam" >>>>>>>>> priekinius ratus ir galim efektyviau stabdyt. >>>>>>>>> >>>>>>>>> "CodeC" <a@b.c> wrote in message >>>>>>>>> news:j4o9h1$itg$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> On 09/13/2011 09:57 PM, Pi. wrote: >>>>>>>>>>> fizikos mokslu daktarui gal ir elementaru..:))) >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>> news:j4o86p$h71$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> Ogi labai paprastai - stabdant didžioji dalis apkrovos tenka >>>>>>>>>>>> priekiniams ratams, ir jei pradedama stabdyt ne tik stabdžiais, >>>>>>>>>>>> bet ir >>>>>>>>>>>> varikliu, padidėja priekinių ratų dinaminė apkrova į asfaltą, >>>>>>>>>>>> todėl >>>>>>>>>>>> priekinės padangos geriau sukimba su kelio danga, todėl galimas >>>>>>>>>>>> didesnis stabdymo momentas neblokuojant priekinių ratų. Sorry, >>>>>>>>>>>> bet tai >>>>>>>>>>>> elementari fizika... >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> o jei varomi galiniai?:) siaip tai naudoji savokas bilekokias >>>>>>>>>> bilekur bile daug prirasyt. tavo rasliavos reziume tokia, kad >>>>>>>>>> tavo auto stabdziai per silpni, ir tu jiems padede stabdydamas >>>>>>>>>> varikliu. >>>>>>>>>> nori rimtai testa padaryt? tu stabdysi varikliu ir stabdziais o >>>>>>>>>> as vien stabdziais, paziuresim kas greiciau sustos. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> p.s. apie fizika praleidai proga patylet. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> "CodeC" <a@b.c> wrote in message >>>>>>>>>>>> news:j4o7l2$gej$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>> On 09/13/2011 09:18 PM, pjezo wrote: >>>>>>>>>>>>>> o yra tikslas aikint? >>>>>>>>>>>>>> kai jau n kartu buvo paaiskinta? >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> nu bet vis skirtingai. pvz: >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> On 09/13/2011 02:58 PM, pjezo wrote: >>>>>>>>>>>>> > isaugot maksimalu sukibima. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> taip ir nepaaiskinai, kokie auto sandaros ypatumai lemia sita >>>>>>>>>>>>> dalyka >>>>>>>>>>>>> ir kaip... >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>