Tema: Re: kaip teisingai stabdyti :-)
Autorius: VNO
Data: 2011-09-14 10:25:31
ka ji tau duotu ta statistika, kai apart vairuotojo, imtyje nebutu nei vieno vienodo rodiklio?


VNO
"Jonas" <a@a.lt> wrote in message news:j4pj6u$rrf$1@trimpas.omnitel.net...
> Butu idomu pamtyt statistika avariju/lavonu ant 1000 masinu tuometine ir 
> dabartine.
> 
> "FX"  wrote in message news:j4nv9j$6gj$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> Jo pamenu kaip su FWD linksma stabdytis nuo apledejusio kalniuko kai galas
> visada bando aplenkti prieky ir t.t.
> 
> Ash tau pasakysiu taip, shiuo atveju kaip ir su ginklais GUNS DON'T KILL
> PEOPLE... PEOPLE KILL PEOPLE... taigi kazhkaip seniau kai dar nebuvo tokios
> nesamones kaip FWD ir nebuvo ABS, ESP ir t.t. zhmones kazhkaip masishkai
> neuzhsimushinejo su zhiguliukais ir maskaradais vazhinedami ant nekokiu
> padangu. Pagrindinis dalykas ko reikia kasdieniniam draiveriui tai
> technishkai tvarkingos mashinos su atitinkamos kokybes ir bukles padangomis
> atitinkanchiomis metu laika ir oro salygas, taip pat reikia smegenu tureti
> pasirenkant distancijas ir greichius beigi reiktu kazhkiek laikytis keliu
> eismo taisykliu... ir shiuo atveju visishkai px ar tai fwd ar rwd ar koks
> bbd...
> 
> FX
> 
> "MindX"  wrote in message news:j4nul0$5qt$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> Nu gerai, perfrazuosiu, 95% situacijų, kai ašis iš vis gali turėti kažkokią
> įtaką (atmetus paspaudžiau stabdį - sustojau).
> FWD taip sukonstruotos, kad beveik bet kokioje situacijoje pirma nuplaukia
> priekis. Taip atsitikus, natūraliai atleidžiamas gazas, kas grąžina
> sukibimą.
> 
> Dar kartą pabrėšiu - kasdieniam, nepatyrusiams draiveriui. Turint įgūdžių
> santykis visiškai kitoks.
> 
> "FX"  wrote in message news:j4nt94$4b5$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> Bullshit... kuom tas FWD geriau 95% avariniu situaciju??? Ka FWD geriau
> stabdo? Pats sustoja ant raudonos ar ishvazhiavimo y pagrindiny kelia???
> Nusishnekate ponas konkrechiai...
> 
> FX
> 
> "MindX"  wrote in message news:j4npm2$vtf$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> Kasdieniam draiveriui 95%  avarinių situacijų geriau FWD , tik likusiems 5%
> atvejams gali pagelbėti RWD specifika(+įgūdžiai)
> 
> "Dainiushas"  wrote in message news:j4npdr$vae$2@trimpas.omnitel.net...
> 
> labai teisingai kabutes padėjai :)
> 
> On 09/13/2011 05:18 PM, MindX wrote:
>> Dėl to vėliau FWD ir laikomos "saugesnėmis" mašinomis
>>
>> "Dainiushas" wrote in message news:j4no9e$trg$4@trimpas.omnitel.net...
>>
>> FWD paprastai vėliau "nurauna". Ir tada išsigraibyt jau būna sunku
>>
>>
>> On 09/13/2011 05:05 PM, MindX wrote:
>>> Arba atvirkščiai, atleidus gazą, svorio balansas persimes į priekį ir
>>> bus dar smagiau. O su FWD atleidus gazą nutrauksi įgimtą understeer'ą.
>>> Taip kad priklauso nuo situacijos.
>>>
>>> "Edvinas" wrote in message news:j4nnci$sv0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> 2011-09-13 16:52, Dainiushas rašė:
>>>> būna situacijų, kai nepadeda ir automatizmas. Tuo labiau, automatizmas
>>>> labiausiai efektvus IMHO su RWD. Su FWD, AWD reikalingos reakcijos
>>>> truputį prieštarauja instinktams....
>>>
>>> Tiesa. Auto kiek sumėčius, natūrali žmogaus reakcija yra atleisti gazą.
>>> RWD atveju tai yra kaip tik tai ko reikia, ko nepasakysi nei apie FWD,
>>> nei AWD...
>> 
>