Paprastas argumentas - prie stabdžių stabdymo momento prisideda ir variklio stabdymo momentas. Gi stabdant net ir įsirėžus į stabdžių pedalą, maximalus stabdymo momentas (kad pradėtų ABS veikt) nepasiekiamas iškart. Pabandyk pastabdyt nuo kokių 150 km/h prieš posūkį, įveikiamą 60 km/h, pajausi. Stabdant nuo didesnio greičio kad ir 10% papildomo stabdymo momento labai padeda. Tas pats ir žiemą mažesniais greičiais - svarbu nuo pat stabdymo pradžios maximalizuot stabdymo momentą. "CodeC" <a@b.c> wrote in message news:j4oahk$k5e$1@trimpas.omnitel.net... > On 09/13/2011 10:15 PM, Doxlas wrote: >> Galiniai varomi nekeičia situacijos. Stabdant daugiau kaip 70% apkrovos >> tenka priekiniams ratams nepriklausomai nuo automobilio komponuotės, nes >> viso automobilio svorio centras stabdant "pasistumia" pirmyn. Ir va > > jegos vektorius tai vadinasi. kokios jegos paliksiu paciam > susiwikipedinti. > >> būtent pačioj stabdymo pradžioj davus papildomą stabdymo momentą iš >> variklio, dar labiau "užkraunam" priekinius ratus ir galim efektyviau >> stabdyt. > > argumentu, kodel to lygiai taip pat (bent jau) negalima padaryt > stabdziais, bus?