faktas, kad ir jausmas kitoks.. kad nestoja.. nes kliutis tai greit arteja.. "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message news:j4po8s$40d$1@trimpas.omnitel.net... > Nežinau, reikia googlint, skaityt. Jei turėsiu ūpo, vakare pasiknisiu. > Pabandyk pats pastabdyt nuo 150 km/h stabdis-dugnas, pajausi, kad stabdžių > efektyvumas toli gražu nebetoks, kaip stabdant kad ir nuo 90 km/h. > > "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message > news:j4pnvh$3fi$1@trimpas.omnitel.net... >> kai reikia blokuoti ratus.. tai ir spaudi stabdi atatinkamai prie >> atatinkamo greicio.. nors.. kita vertus kai reikia sustot.. spaudi >> vienodai stipriai.. >> o del tu 10%.. yra kas nors suskaiciaves? >> >> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >> news:j4pnmm$326$1@trimpas.omnitel.net... >>> Sukibimas lieka tas pats, ir stabdžių stabdymo jėga ta pati, tik va jei >>> tos stabdžių stabdymo jėgos pilnai pakanka kad blokuot ratus prie 40 >>> km/h, tai prie 150 km/h stabdžių stabdymo jėgos jau nebepakanka ratams >>> blokuoti, ir jei tuo momentu stabdžiams padėsim ir varikliu (kad ir +10% >>> nuo suminės stabdymo jėgos), tai sutrumpinsim stabdymo kelią - greičiau >>> sustabdysim iki tokio greičio, kai užtenka vien tik stabdžių kad >>> maximaliai efektyviai sustabdyt. >>> >>> "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message >>> news:j4pm2l$f3$1@trimpas.omnitel.net... >>>> kaip tai padidina sukibima ir kaip sumazina stabdymo kelia? kad >>>> kaladeles ir kuras tauposi sutinku.. >>>> >>>> >>>> "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message >>>> news:j4plg1$v9g$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> sakykim 10-15% stabdymo darbo atlieka variklis, reiskia stabdziu >>>>> diskai ir kaladeles 10-15% atlieka maziau darbo, ko pasekoj maziau >>>>> kaista ir dyla ir islaiko geresni stabdymo efektyvuma... >>>>> >>>>> >>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>> news:j4numc$5o6$2@trimpas.omnitel.net... >>>>>> ką reiškia efektyviau? >>>>>> >>>>>> On 09/13/2011 05:49 PM, Rrr wrote: >>>>>>> Idomiai stabdai, as tai spaudziu stabdi ir stabdau, kol pasiekiu >>>>>>> ~1-1.5k >>>>>>> RPM, o tik tada isminu sankaba ir isjungiu begi. Taip stabdant >>>>>>> masina >>>>>>> visiskai neryja benzino + efektyviau stabdo. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> On 2011.09.13 14:30, neklausiu wrote: >>>>>>>> kilo gincas. >>>>>>>> va cia http://www.idriver.spb.ru/content/kak-pravilno-tormozit/ >>>>>>>> visokiu >>>>>>>> keistu variantu. >>>>>>>> Mane moke, kad stabdant negalima spausti stabdzio nenuspaudus >>>>>>>> sankabos. >>>>>>>> Man sako, kad stabdant prie sviesoforo, pvz., reikia nuspausti >>>>>>>> stabdi, >>>>>>>> tada >>>>>>>> isjungti begi (nuspaudus sankaba aisku) ir riedeti laisva pavara. >>>>>>>> As stabdau paprastai nuspaudes sankaba ir stabdi, kai masina >>>>>>>> sustoja, >>>>>>>> isjungiu begi. Tai trunka kokias 5 sek., maks 10 sek. Ar per ta >>>>>>>> laika >>>>>>>> gali >>>>>>>> sudegti sankaba. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>