Tema: Re: kaip teisingai stabdyti :-)
Autorius: Pi.
Data: 2011-09-14 11:24:35
faktas, kad ir jausmas kitoks.. kad nestoja.. nes kliutis tai greit arteja..

"Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
news:j4po8s$40d$1@trimpas.omnitel.net...
> Nežinau, reikia googlint, skaityt. Jei turėsiu ūpo, vakare pasiknisiu.
> Pabandyk pats pastabdyt nuo 150 km/h stabdis-dugnas, pajausi, kad stabdžių 
> efektyvumas toli gražu nebetoks, kaip stabdant kad ir nuo 90 km/h.
>
> "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message 
> news:j4pnvh$3fi$1@trimpas.omnitel.net...
>> kai reikia blokuoti ratus.. tai ir spaudi stabdi atatinkamai prie 
>> atatinkamo greicio.. nors.. kita vertus kai reikia sustot.. spaudi 
>> vienodai stipriai..
>> o del tu 10%.. yra kas nors suskaiciaves?
>>
>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
>> news:j4pnmm$326$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Sukibimas lieka tas pats, ir stabdžių stabdymo jėga ta pati, tik va jei 
>>> tos stabdžių stabdymo jėgos pilnai pakanka kad blokuot ratus prie 40 
>>> km/h, tai prie 150 km/h stabdžių stabdymo jėgos jau nebepakanka ratams 
>>> blokuoti, ir jei tuo momentu stabdžiams padėsim ir varikliu (kad ir +10% 
>>> nuo suminės stabdymo jėgos), tai sutrumpinsim stabdymo kelią - greičiau 
>>> sustabdysim iki tokio greičio, kai užtenka vien tik stabdžių kad 
>>> maximaliai efektyviai sustabdyt.
>>>
>>> "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message 
>>> news:j4pm2l$f3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> kaip tai padidina sukibima ir kaip sumazina stabdymo kelia? kad 
>>>> kaladeles ir kuras tauposi sutinku..
>>>>
>>>>
>>>> "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message 
>>>> news:j4plg1$v9g$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> sakykim 10-15% stabdymo darbo atlieka variklis, reiskia stabdziu 
>>>>> diskai ir kaladeles 10-15% atlieka maziau darbo, ko pasekoj maziau 
>>>>> kaista ir dyla ir islaiko geresni stabdymo efektyvuma...
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>>>>> news:j4numc$5o6$2@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> ką reiškia efektyviau?
>>>>>>
>>>>>> On 09/13/2011 05:49 PM, Rrr wrote:
>>>>>>> Idomiai stabdai, as tai spaudziu stabdi ir stabdau, kol pasiekiu 
>>>>>>> ~1-1.5k
>>>>>>> RPM, o tik tada isminu sankaba ir isjungiu begi. Taip stabdant 
>>>>>>> masina
>>>>>>> visiskai neryja benzino + efektyviau stabdo.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> On 2011.09.13 14:30, neklausiu wrote:
>>>>>>>> kilo gincas.
>>>>>>>> va cia http://www.idriver.spb.ru/content/kak-pravilno-tormozit/ 
>>>>>>>> visokiu
>>>>>>>> keistu variantu.
>>>>>>>> Mane moke, kad stabdant negalima spausti stabdzio nenuspaudus 
>>>>>>>> sankabos.
>>>>>>>> Man sako, kad stabdant prie sviesoforo, pvz., reikia nuspausti 
>>>>>>>> stabdi,
>>>>>>>> tada
>>>>>>>> isjungti begi (nuspaudus sankaba aisku) ir riedeti laisva pavara.
>>>>>>>> As stabdau paprastai nuspaudes sankaba ir stabdi, kai masina 
>>>>>>>> sustoja,
>>>>>>>> isjungiu begi. Tai trunka kokias 5 sek., maks 10 sek. Ar per ta 
>>>>>>>> laika
>>>>>>>> gali
>>>>>>>> sudegti sankaba.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>