teoretikai ir praktikai:) va kur skirtumas..:) pakanka viena karta pakliut i avarine situacija.. ir pajunti laiko realitivumo teorija:))) ir kad stabdai su stabdziais, o ne su begiais.. :)) o paistalai, kad ant 90km/h kisa antra begi ir taip taupo.. ar gerina sukibima, atrodo keisti.. "[nemielas]" <nemielas_TRINTI_@gmail.com> wrote in message news:j4rcdm$65l$1@trimpas.omnitel.net... > ...dar ir peizažas pro langą greitai bėga. > paskaičius tai atrodo, jog dauguma arba humanitarai šulioj buvo arba per > fizikos pamokas miegojo. > > > "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message > news:j4poc3$46j$1@trimpas.omnitel.net... >> faktas, kad ir jausmas kitoks.. kad nestoja.. nes kliutis tai greit >> arteja.. >> >> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >> news:j4po8s$40d$1@trimpas.omnitel.net... >>> Nežinau, reikia googlint, skaityt. Jei turėsiu ūpo, vakare pasiknisiu. >>> Pabandyk pats pastabdyt nuo 150 km/h stabdis-dugnas, pajausi, kad >>> stabdžių efektyvumas toli gražu nebetoks, kaip stabdant kad ir nuo 90 >>> km/h. >>> >>> "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message >>> news:j4pnvh$3fi$1@trimpas.omnitel.net... >>>> kai reikia blokuoti ratus.. tai ir spaudi stabdi atatinkamai prie >>>> atatinkamo greicio.. nors.. kita vertus kai reikia sustot.. spaudi >>>> vienodai stipriai.. >>>> o del tu 10%.. yra kas nors suskaiciaves? >>>> >>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >>>> news:j4pnmm$326$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Sukibimas lieka tas pats, ir stabdžių stabdymo jėga ta pati, tik va >>>>> jei tos stabdžių stabdymo jėgos pilnai pakanka kad blokuot ratus prie >>>>> 40 km/h, tai prie 150 km/h stabdžių stabdymo jėgos jau nebepakanka >>>>> ratams blokuoti, ir jei tuo momentu stabdžiams padėsim ir varikliu >>>>> (kad ir +10% nuo suminės stabdymo jėgos), tai sutrumpinsim stabdymo >>>>> kelią - greičiau sustabdysim iki tokio greičio, kai užtenka vien tik >>>>> stabdžių kad maximaliai efektyviai sustabdyt. >>>>> >>>>> "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message >>>>> news:j4pm2l$f3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> kaip tai padidina sukibima ir kaip sumazina stabdymo kelia? kad >>>>>> kaladeles ir kuras tauposi sutinku.. >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message >>>>>> news:j4plg1$v9g$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> sakykim 10-15% stabdymo darbo atlieka variklis, reiskia stabdziu >>>>>>> diskai ir kaladeles 10-15% atlieka maziau darbo, ko pasekoj maziau >>>>>>> kaista ir dyla ir islaiko geresni stabdymo efektyvuma... >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:j4numc$5o6$2@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> ką reiškia efektyviau? >>>>>>>> >>>>>>>> On 09/13/2011 05:49 PM, Rrr wrote: >>>>>>>>> Idomiai stabdai, as tai spaudziu stabdi ir stabdau, kol pasiekiu >>>>>>>>> ~1-1.5k >>>>>>>>> RPM, o tik tada isminu sankaba ir isjungiu begi. Taip stabdant >>>>>>>>> masina >>>>>>>>> visiskai neryja benzino + efektyviau stabdo. >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> On 2011.09.13 14:30, neklausiu wrote: >>>>>>>>>> kilo gincas. >>>>>>>>>> va cia http://www.idriver.spb.ru/content/kak-pravilno-tormozit/ >>>>>>>>>> visokiu >>>>>>>>>> keistu variantu. >>>>>>>>>> Mane moke, kad stabdant negalima spausti stabdzio nenuspaudus >>>>>>>>>> sankabos. >>>>>>>>>> Man sako, kad stabdant prie sviesoforo, pvz., reikia nuspausti >>>>>>>>>> stabdi, >>>>>>>>>> tada >>>>>>>>>> isjungti begi (nuspaudus sankaba aisku) ir riedeti laisva pavara. >>>>>>>>>> As stabdau paprastai nuspaudes sankaba ir stabdi, kai masina >>>>>>>>>> sustoja, >>>>>>>>>> isjungiu begi. Tai trunka kokias 5 sek., maks 10 sek. Ar per ta >>>>>>>>>> laika >>>>>>>>>> gali >>>>>>>>>> sudegti sankaba. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>> >>