Tema: Re: kaip teisingai stabdyti :-)
Autorius: CodeC
Data: 2011-09-13 22:47:27
On 09/13/2011 10:36 PM, Doxlas wrote:
> Paprastas argumentas - prie stabdžių stabdymo momento prisideda ir
> variklio stabdymo momentas. Gi stabdant net ir įsirėžus į stabdžių
> pedalą, maximalus stabdymo momentas (kad pradėtų ABS veikt)
> nepasiekiamas iškart. Pabandyk pastabdyt nuo kokių 150 km/h prieš
> posūkį, įveikiamą 60 km/h, pajausi. Stabdant nuo didesnio greičio kad ir
> 10% papildomo stabdymo momento labai padeda. Tas pats ir žiemą
> mažesniais greičiais - svarbu nuo pat stabdymo pradžios maximalizuot
> stabdymo momentą.

jei trumpai, tai nusisneki totaliai. kadangi geras vakaras ir nuotaika 
tai galiu paaiskint kodel.
pirmiausia tai tau atsakymas klausimu - ekstremalioj situacijoj, kai 
reikia sustot kuo greiciau, ka darai? pastabdai varikliu ir tik poto 
kali per stabdzius? ar is karto per stabdzius? garantuoju kad varikliu 
stabdai tik tiek kiek trunka koja perkelt nuo gazo ant stabdziu. 
nelinkiu tokios realios situacijos, bet jei pasitaikys - pabandyk 
pastebet, kad numynei sankaba su stabdziais vienu metu. arba uzgesai.
tam ir sugalvotas stabdziu stiprintuvas ir ABS jam i pora, kad pilnai 
isnaudot ir kontruoliuot stabdymo jega, kuria potenciai turi automobilio 
stabdziu sistema ir kuri yra daugiau nei pakankama uzblokuot ratus.
apie ziema ir leda, tai as visiskai nustebes? ka tu nori cia 
maksimalizuoti?:) rimtai galvoji, kad ziema stabdoma varikliu tam, kad 
*padidinti* stabdymo jega? t.y. padeti diskam ir trinkelem?:) isradinga, 
vienok...